X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 342

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Een pretpark waar het niet ruikt naar junkfood: ik ben fan! Maar voor het overige kan ik me wel in je klaagzang herkennen. Maar of dit bezoekers gaat afschrikken? Ik dacht eerst van wel, maar na zo lang in ons kot en dan zomervakantie met mogelijk internationaal reisverbod ... Dan zou groen licht van de overheid voor pretpark-bezoeken wel eens kunnen werken als een rode lap op een stier. En contradictorisch wil men om veiligheidsmaatregelen en praktische redenen die massa-toeloop vermijden, wat dan weer haaks staat op het economisch model.

    Parken moeten inderdaad de rekening maken: gaat zo'n half functionerend park met extra personeel maar minder horeca wel voldoende opbrengen? Sluiten betekent immers dat vadertje staat de meeste lonen (ten dele) uitbetaalt en dat de materiële kosten vrij gering zijn in vergelijking met een operatief park (uitz. in geval van dieren). En gaan er geen al te negatieve reacties komen van teleurgestelde bezoekers? Om nog maar te zwijgen over de hoofd-bekommernis: in welke mate vergroot het openen van pretparken het besmettingsgevaar, zowel voor bezoekers als voor het personeel? Al heb ik natuurlijk makkelijk praten als klavier-held. Blij dat ik zo'n beslissingen niet moet nemen.

    Als het voor jou een troost kan zijn: Wees blij dat jij je portemonnee kan dichthouden en dus enkel wat potentiële lol verliest. Ik heb hier al meermaals geklaagd over mijn persoonlijke, pretpark-gerelateerde verliesposten door COVID-19: niet of deels vergoede, al betaalde reizen (€ 500 echt kwijt en € 450 aan weinig nuttige vouchers ontvangen), buitenlandse abo's + binnenlandse abo's met buitenlandse voordelen + online tickets voor buitenlandse parken waar ik wegens een algemeen reisverbod niks mee ben. Geen makkelijke filosofie voor ieder op dit forum, maar niet kunnen reizen of pretparken bezoeken is in de huidige context een luxe-probleem. Dat probeer ik althans mezelf wijs te maken, en dat lukt godverdomme niet altijd!
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 07-05-20 om 21:31.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •