X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 342

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Ik begrijp en deel je frustratie, maar het is wat het is. Heel wat mensen lijken de ernst nogsteeds niet te vatten.
    Er liggen vandaag 5.500 mensen in het ziekenhuis, dat is de populatie van een klein dorp, of het publiek van een Lotto-arena. Los van alle niet-gemelde gevallen.
    Er sterven mensen alleen, of in het bijzijn van een verzorger verkleed als een opruimer van een nucleaire site. En een begrafenis met maximaal 15 aanwezigen, zelfs zonder handdruk of knuffel....
    Ook ik had liever in een wachtrij gestaan vandaag, maar het is wat het is. Besef hoe goed we het hebben gehad, en respecteer nu de regels zodat we later terug kunnen genieten. En daar heb ik die paar honderd euro en allen ongemak toch zeker voor over.

  2. #2

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    Ik begrijp en deel je frustratie, maar het is wat het is. Heel wat mensen lijken de ernst nogsteeds niet te vatten.
    Er liggen vandaag 5.500 mensen in het ziekenhuis, dat is de populatie van een klein dorp, of het publiek van een Lotto-arena. Los van alle niet-gemelde gevallen.
    Er sterven mensen alleen, of in het bijzijn van een verzorger verkleed als een opruimer van een nucleaire site. En een begrafenis met maximaal 15 aanwezigen, zelfs zonder handdruk of knuffel....
    Ook ik had liever in een wachtrij gestaan vandaag, maar het is wat het is. Besef hoe goed we het hebben gehad, en respecteer nu de regels zodat we later terug kunnen genieten. En daar heb ik die paar honderd euro en allen ongemak toch zeker voor over.
    die paar 100€, ja... ik hoop gewoon dat er een oplossing is voor onze orlando-reis in september-oktober, want daar spreken we niet over een paar 100€, maar toch richting de 10.000€ eerder...

  3. #3

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    die paar 100€, ja... ik hoop gewoon dat er een oplossing is voor onze orlando-reis in september-oktober, want daar spreken we niet over een paar 100€, maar toch richting de 10.000€ eerder...
    Dan hoop ik dat dit de prijs voor een 3 of 4 personen is.. anders is het toch wel héél duur

    Voor wat betreft alle issues met reizen. Ik heb gelukkig een doorlopende reisverzekering. Op zich moet ik het sowieso eerst opnemen met de plaatsen waar dingen geboekt/gekocht zijn. Maar als die niet meewerken (en ik daar bewijs van heb) kan ik altijd de verzekering raadplegen. Die zullen wellicht ook niet alles dekken, maargoed.

    Trouwens: Als het goed is geld voor de hele EU al een tijdje dat ELK land op code oranje staat. Dus de regelingen die voor BE/NL gelden, gelden ook voor DE.

  4. #4

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Dan hoop ik dat dit de prijs voor een 3 of 4 personen is.. anders is het toch wel héél duur
    Heel duur? 10 nachten on site in disney gemiddeld hotel, verder 1 nacht hard rock hotel en de overige in een airbnb. Auto gehuurd voor de dagen buiten disney. verder alle parken in de buurt + Kennedy space center... zitten we nu richting de 8000€ qua budget. Die overige 2k zal er ook nog wel ergens doorgaan... We moeten nog eten ook he ?

  5. #5

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Voor wat betreft alle issues met reizen. Ik heb gelukkig een doorlopende reisverzekering. Op zich moet ik het sowieso eerst opnemen met de plaatsen waar dingen geboekt/gekocht zijn. Maar als die niet meewerken (en ik daar bewijs van heb) kan ik altijd de verzekering raadplegen. Die zullen wellicht ook niet alles dekken, maargoed.
    Even terzijde: de meeste reisverzekeringen dekken geen pandemieën. Althans: in België niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    Heel duur? 10 nachten on site in disney gemiddeld hotel, verder 1 nacht hard rock hotel en de overige in een airbnb. Auto gehuurd voor de dagen buiten disney. verder alle parken in de buurt + Kennedy space center... zitten we nu richting de 8000€ qua budget. Die overige 2k zal er ook nog wel ergens doorgaan... We moeten nog eten ook he ?
    Even terzijde of het duur is of niet: als het coronavirus dan nog steeds woekert zoals nu, zal het wel meevallen. Zelf zat ik normaal nu in Dubai. Voor die trip hadden we quasi alles al betaald, zo'n € 1.500 per persoon. Het is nog even afwachten op sommige maatschappijen, maar zoals het er nu naar uit ziet gaan we daarvan maximum een € 250 pp kwijt zijn. Dat blijft natuurlijk jammer en ik had liever in Dubai gezeten nu, maar het is niet onoverkomelijk.

    Het enige mogelijke 'rampscenario' voor jou lijkt me dat de hele wereld uit lockdown gaat en enkel nog in een paar landen, waaronder België, een lockdown en/of reisverbod zou blijven gelden. Dat zou het moeilijker maken om alle terug te krijgen. Maar zelfs in dat geval, denk ik dat grote partijen zoals Disney, Universal en de maatschappij waarmee je vliegt echt wel hun best zullen doen om je zo goed als mogelijk te vergoeden hoor. Ik zou me dus weinig zorgen maken over dat geld. Of je reis al dan niet doorgaat, dat gaat natuurlijk iets blijven om je zorgen over te maken tot we effectief zover zijn...

    Jammer, maar helaas, dat is de realiteit waarin nu iedereen leeft. We kunnen niet meer doen dan er het beste van maken, denk ik dan.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •