X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 16 van de 18 EersteEerste ... 61415161718 LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 320 van de 341
  1. #301

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Ik snap de frustrates sowieso, maar anderzijds, de parken zouden sowieso nu nog niet open zijn vanwege de wintersluiting. Op uiteraard enkele in het buitenland na

  2. #302

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Uiteraard niet maar zoals de parken zelf ook al aangaven, het seizoen voorbereiden kost ook tijd en moeite. Dus wat meer duidelijkheid of het op 3 april al dan niet of kan, gebonden aan enkele voorwaarden ofzo, zou al handig zijn voor hun.

  3. #303

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Dat het ook in dierenparken tot ongezonde volkstoelopen komt, toont wat mij betreft aan dat meer geopende locaties vooral voor méér mensen op de been zorgen, eerder dan voor meer spreiding.
    Dat komt ook omdat dierenparken momenteel zo'n beetje het enige uitje is waar je naartoe kunt. Voorheen had je hetzelfde effect met stadsparken. Wanneer je iets open gooit, zul je dat in het begin sowieso hebben. Ongeacht wat het is: Mensen zijn er lang niet meer heen kunnen gaan, dus loopt het in het begin storm om het toch weer te kunnen doen.

    Dan denk ik tóch dat méér tegelijk open gooien wel degelijk voor een betere spreiding zorgt.

    Maar het belangrijkst blijft toch eigenlijk wat Phadd-F aan gaf: Goede controle en handhaving. Als je er voor zorgt dat dit op punt staat, is er vrij weinig wat écht niet kan.. Echter dat kost veel moeite voor de diverse overheidslagen. Je moet kunnen micro-managen en dat kan een landelijke overheid gewoonweg niet. Gemeentes kunnen dat wel, maar hebben daar dan vaak weer de middelen/manschappen niet voor. En zo blijf je in een vicieuze circel werken.

  4. #304

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    De parken mogen open vanaf 1 april! Zal natuurlijk wel onder enig voorbehoud zijn dat de cijfers niet te veel stijgen maar eindelijk wat perspectief. Ik snak naar weer een pretparkbezoekje.

    Ik heb wel een vermoeden dat één bepaald Belgisch park op 3 april bestormd zal worden met pretpark fans

  5. #305

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik heb wel een vermoeden dat één bepaald Belgisch park op 3 april bestormd zal worden met pretpark fans
    Ik houd ook mijn hart vast voor de volkstoeloop bij Boudewijn Seapark.

  6. #306

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik heb wel een vermoeden dat één bepaald Belgisch park op 3 april bestormd zal worden met pretpark fans
    Snel ons plekje reserveren wanneer we kunnen. Is er eigenlijk al zekerheid dat Kondaa dan onmiddelijk open zal zijn? Kan ook eventueel pas openen in de tweede helft van de paasvakantie zoals Tiki Waka.

  7. #307

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik houd ook mijn hart vast voor de volkstoeloop bij Boudewijn Seapark.

    Terecht, ook Mega Speelstad zal dranghekkens nodig hebben vrees ik!

  8. #308

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik houd ook mijn hart vast voor de volkstoeloop bij Boudewijn Seapark.
    Loool

  9. #309

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Terecht, ook Mega Speelstad zal dranghekkens nodig hebben vrees ik!
    Pretparken mogen heropenen als openlucht activiteit, niet zeker of mega speelstad, als indoor park daar wel bij zit...

  10. #310

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Pretparken mogen heropenen als openlucht activiteit, niet zeker of mega speelstad, als indoor park daar wel bij zit...

    Wat is het nut van pretparken te heropenen als hét pretpark van België niet open mag

  11. #311

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Ook in California mogen de parken weer openen vanaf 1 april. Al zal Disneyland pas eind april klaar zijn. Avengers Campus zal pas later op het jaar openen.


  12. #312

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Het was te verwachten, maar nu is het officieel. Disneyland Paris heropent niet op 2 april:

    Naam:     disney.jpg
Bekeken:  518
Groote:   219,4 KB

  13. #313

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Denken jullie dat de opening van de parken in gevaar komt door de stijgende cijfers?

  14. #314

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    De veiligheidsraad komt wasrschijnlijk nu vrijdag bijeen. Dus ik zou zeggen wacht tot vrijdag. Maar ik denk dat dat één van de gemakkelijkste dingen is om te zeggen ze gaan niet open...

    Ik zou het spijtig vinden eigenlijk. Maar ja, waar komt het vandaar? de scholen... mr weys wil niet weten van afstandsonderwijs...

  15. #315

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    tja, het overlegcomité komt waarschijnlijk al vroeger samen, dus als de cijfers blijven stijgen en de vaccinaties hinken achterop moet geen grote ziener zijn om te raden wat er weer aankomt...

  16. #316

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Als het echt sterk gaat doorstijgen gaan het niet alleen de pretparken zijn die niet open kunnen.

  17. #317

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Dat ze die kinderkampen dan maar afschaffen. De scholen zijn weer 3 weken open en het is weer dik prijs. We zijn een jaar verder maar niemand in de Wetstraat lijkt door te hebben waar die stijgingen altijd vandaan komen. Toch opvallend dat de cijfers terug beter zijn als het 2 weken vakantie is?

    Misschien kunnen ze de pretparken gesloten houden, de paasvakantie afschaffen en een extra schooldag inlassen op zaterdag Succes verzekerd.
    Laatst gewijzigd door jefke88; 17-03-21 om 23:25.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  18. #318

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    als de scholen effectief zo'n broeihaarden zouden zijn, dan zouden alle kinderen toch al lang besmet moeten geweest zijn?

    Mijn idee is nog steeds dat het weer een sterke invloed heeft: droog en warm weer = minder besmettingen, regenweer zoals de voorbije weken = meer besmettingen.

  19. #319

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    We zijn een jaar verder maar niemand in de Wetstraat lijkt door te hebben waar die stijgingen altijd vandaan komen.
    Was het geen politieke keuze om steeds open scholen voorop te stellen en daar de rest voor te laten wijken? De scholen moeten pas op slot als ook bij de ziekenhuizen overflow dreigt. Daar valt ongetwijfeld wat voor te zeggen, hoewel we er met onze pretparkhobby natuurlijk weinig boodschap aan hebben.

  20. #320

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimvg Bekijk Berichten
    als de scholen effectief zo'n broeihaarden zouden zijn, dan zouden alle kinderen toch al lang besmet moeten geweest zijn?

    Er kunnen best al heel veel kinderen besmet (geweest) zijn. Op hen heeft corona minder vat dus ze zullen er veel minder ziek van worden, maar ze kunnen het virus nog altijd dragen en anderen besmetten. En dan in een klas met 20 anderen, elk terug naar zijn eigen gezin etc... Dusja, aub zoveel mogelijk afstandsonderwijs en voor mijn part geven ze leraren ook voorrang bij vaccinatie.

    En aub meer controles en bestraffing op jobs die men vanaf thuis kan doen maar toch niet gebeurd. Ik snap er niks van dat werkgeversorganisaties er alles aan doen om van telewerk af te geraken. Berust dan toch puur op het niet vertrouwen van je werknemers en slecht beleid van de werkgever zelf. Ik heb niet de indruk dat er vandaag nog veel telewerk gedaan wordt...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •