X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 342

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Dus - alle voorzichtigheid in acht genomen - de onderlinge PR-voordelen blijven mogelijk behouden ... Klinkt veelbelovend mooi!

    Maar je moet toch in elk park reserveren? Hebben ze dan voor die online reservatie-tickets naast de optie 'Betaal online' en 'Geef je abo-nummer in' ook nog de optie 'Geef je abo-nummer van een ander PR-park in'? B.v. voor Bobbejaners die naar Slagharen, MPG e.a. willen gaan?

    En wat als je met vier wil en na twee geslaagde reservaties leest "limiet bezoekers bereikt"? Ik kan me voorstellen dat ze die dingen zo programmeren dat de bezoekers-limiet voor online betalenden ruimer is ingesteld dan voor de (bevriende) abo's.

    Wordt ook nog een gedoe om dan b.v. Slagharen met Wal. Hol. te combineren tijdens een tweedaagse. Heb je tickets voor het ene park, zit de dag ervoor of erna het andere aan z'n limiet. En dan nog last-minute een overnachting zoeken. En we zijn de grens nog niet eens over. Aaaaaaaaaaaah! Ik wil een mondmasker met ingebouwde Prozac-toevoer!

  2. #2

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Wordt ook nog een gedoe om dan b.v. Slagharen met Wal. Hol. te combineren tijdens een tweedaagse. Heb je tickets voor het ene park, zit de dag ervoor of erna het andere aan z'n limiet. En dan nog last-minute een overnachting zoeken. En we zijn de grens nog niet eens over. Aaaaaaaaaaaah! Ik wil een mondmasker met ingebouwde Prozac-toevoer!
    Ik ben nogal visueel ingesteld, dus ik zie dat mondmasker al voor me Maar ik herken en deel je frustraties. Mijn trip naar Walibi Holland heb ik zelf al uitgesteld naar 2021 omdat ik momenteel te veel praktische hindernissen zie.

    Momenteel heb ik het gevoel dat ik met al deze anderhalve-meter-maatregelen liever een reeds bekend park zou bezoeken i.p.v. een park waar ik nog nooit eerder geweest ben. In een nieuw park ken je de wandelroutes niet goed, voel je de wens om alle credits te halen, etc. In normale omstandigheden vind ik het wel interessant en doenbaar om een nieuw park in mijn eentje te ontdekken, maar voorlopig zou ik zo'n park enkel bezoeken samen met mensen die er al meermaals geweest zijn en het dus wel goed kennen. Ik weet niet hoe jullie dat ervaren? Voor veel forumleden zal deze vraag niet echt relevant zijn omdat een nieuw park voor jullie automatisch een wat verdere reis naar het buitenland inhoudt, maar zelf moet ik enkele parken in de buurt nog doen.
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •