X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 342

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    In fitnesscentra wordt veel getraind op verschillende toestellen, wat het nodige zweet mee produceert. Alsof iemand bezweet zijn toestel na het gebruik zal ontsmetten zonder enig risico te vormen? Laat staan dat je elk toestel telkens opnieuw zal ontsmetten? Neen, hier heb ik echt geen begrip voor!.
    Ik heb vandaag heel strikte fitness-voorwaarden vernomen van m'n coach. Voorlopig enkel pure cardio-training: da's fysiek maar voor 20% van de vaak oudere klanten weggelegd. Bovendien aan beperkte capaciteit, met iets minder toestellen die verder van elkaar staan. Om de 20 minuten verplicht wisselen van toestel, dat je natuurlijk eerst zelf moet reinigen bij de aanraakpunten. En verplicht twee eigen handdoeken meebrengen: één permanent voor op de handvatten/beugels van een toestel en een voor je lichaamszweet. De sanitaire zones blijven gesloten. Of dit zonder besmettingsgevaar is: natuurlijk niet. Maar ondergetekende is al 5 kg bijgekomen van het zittend werken dicht bij de voorraadkast. Dat is ook niet zonder risico.

    @coasterfrenzy: Allemaal een duikmasker op met snorkel? Volgens mij is er wel enig 'contact'gevaar in een wildwaterbaan. Aanschuiven voor een glijbaan zal zoals in de pretparken en warenhuizen moeten. Alleen ... zwembaden hebben daar veel minder plaats voor. 10 keer anderhalve meter en je staat bij wijze van spreken aan de andere kant van het zwembad. Dan heb je nog van die trappen die naar meerdere glijbanen leiden. Tikibad is er een ongelukkig voorbeeld van.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 04-06-20 om 23:16.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •