X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 51

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] Sponsoring BlueFire 2020

    Die loods - dat woord past hier toch wel - lijkt me idd nog niet af. Bekijk het plafond ter illustratie. Is dit een up-to-date foto? Ik zou denken dat het park door de opgelegde sluiting de (semi-) transformatie van BF zou hebben voltooid, ook al moesten de werklieden mogelijk zelf de soc. dist. respecteren. Of zit het park nog te wachten op een levering decoratie uit het vermaledijde China?

    Met het park zo meteen terug open, zal daar misschien niet zo veel gewerkt kunnen worden. Tenzij ze de loods tijdelijk afsnijden van de wachtrij. Het betreft immers een risico-verhogende binnenruimte.

  2. #2

    Re: [Europa-Park] Sponsoring BlueFire 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Bekijk het plafond ter illustratie.
    Het plafond is altijd al zichtbaar geweest in deze "loods".

    De enige conceptart die ik kon vinden:
    Naam:     nord_stream_2_dome_europa-park.jpg
Bekeken:  987
Groote:   621,4 KB

    Op deze oude foto zie je linksboven ook de langwerpige ramen aan het dak uit de concept art:
    Naam:     gazprom.jpg
Bekeken:  858
Groote:   76,4 KB

    Op de Europa-Park website kan je lezen dat er enkel een 8 minuten durende promotiefilm zal afspelen op een scherm van 20m op 4m...
    Laatst gewijzigd door Rein; 27-05-20 om 08:09.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •