X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 51

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Ik had gehoopt dat de uitrol van de Adventure Club in Europa-park niet gerelateerd zou zijn aan sponsoravonturen. Dat blijkt niet het geval.
    Ik stoor er mij in EP minder hard aan dan in sommige andere parken, maar ik geloof niet dat zo'n deals bij eender welk park wél een meerwaarde zijn voor de bezoeker.

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik had gehoopt dat de uitrol van de Adventure Club in Europa-park niet gerelateerd zou zijn aan sponsoravonturen. Dat blijkt niet het geval.
    Ik stoor er mij in EP minder hard aan dan in sommige andere parken, maar ik geloof niet dat zo'n deals bij eender welk park wél een meerwaarde zijn voor de bezoeker.
    EP werkt de sponsoring iets subtieler in dan veel andere parken, maar desalniettemin vind ik het gewoon niet thuis horen in een park van dat kaliber. Je gasten "Lastig vallen" met sponsoring en reclame associeer ik met parken waar het financieel niet (meer) zo goed mee gaat. Zoals Six Flags (waar je pas écht wordt doodgegooid met reclame, al proberen ze het daar wel nog met humor te doen).

    Er zijn weinig situaties waar sponsoring een meerwaarde kan bieden, maar ze zijn er wel. Stel bijvoorbeeld je wilt een ouderwets Amerikaans thema opzetten. Het maakt niet eens uit of dat een woestijdorpje is (zoals Tornado Springs) of een set in een grote stad. Sponsoring van Marlboro past er perfect in. (OK, misschien wat omstreden in deze tijd, maar het past wel).

    Wellicht dat EP toch eens aan een Belgisch themagebied moet denken met sponsoring van Duvel?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •