Die gebouwen langs de boulevard onder de Big One waren ze dit najaar weer allemaal aan het opknappen, maar bijvoorbeeld dat spookhuis wat eronder zat, is in november definitief gesloten. Dat nieuw 5-sterrenhotel van het park ligt ook op de boulevard, dus langzaam maar zeker ziet dat er toch al iets beter uit. Maar ik heb de indruk dat de ingang BPB het einde is van de levendige boulevard in Blackpool en alles wat onder de Big One ligt en zuidelijker geen aantrek heeft. Ik betwijfel of ze die hoek dus weer volledig tot leven gaan kunnen laten komen. Verderop liggen alleen nog maar hotels, voor de rest niets meer.

Ander probleem is volgens mij ook dat het park niet meer vrij toegankelijk is. Wil je enkel Icon doen, betaal je 10 pond inkom + 15 pond voor Icon zelf, wat belachelijk is. Ik snap ook niet waarom ze aan iedere attractie een extra personeelslid blijven betalen om de wristbands of tickets te controleren, dat moet enorm veel kosten en heb tijdens mijn laatste bezoeken nooit iemand met tickets zien betalen.

Ze zouden dat park terug vrij toegankelijk moeten maken. Het zou veel extra inkomsten qua horeca opleveren en bezoekers zullen makkelijker een paar losse attracties doen. Nu betaal je 25 pond in voorverkoop of liefst 39 pond de dag zelf, dat is een enorm verschil en zal niemand de dag zelf doen verleiden om het park te bezoeken...