Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
Ja! Ook op iTunes en SoundCloud, zie ook de link in m'n onderschrift
Jepla, weer een volger erbij

2019 was voor ons gezin een jaar waarin we terug meer naar pretparken gingen. Aangezien vorige zomer onze dochter geboren werd, konden we in 2018 enkel een paar keer Plopsaland De Panne en Plopsa Indoor doen met ons abonnement. Dit jaar hebben we een tandje bijgestoken, mede doordat mijn zoon van 4 zot is van attracties. (kan aan de opvoeding liggen )

Naast de standaardbezoeken aan de Plopsaparken, ontdekten we in het voorjaar ook het parkje De Valkenier. Niet zo speciaal, maar ik moet zeggen dat we ons daar wel geamuseerd hebben met de oudste. Verder zijn we 2x naar Bobbejaanland geweest, wat weeral een paar jaar geleden was. Fury heeft me aangenaam verrast, maar verder blijft het een park dat in mijn herinnering in de jaren 90 meer de moeite waard was.

In het buitenland beperkten we ons tot 2 dagen Efteling, waar we supermooi weer hadden in augustus. Efteling stelt nooit teleur.
En met een Disney-gekke vrouw (ook deze microbe zet zich over op de kinderen ) was er ook ons jaarlijks Disneyland Parijs-bezoek.

We hebben meer bezocht dan vooraf gedacht, hopelijk volgend jaar meer van dat!