X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 120

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    15 bezoeken per abo in dit verkorte seizoen: dat vind ik eigenlijk wel heel ruim, als zelfverklaarde pretparken-veerlvraat die elke eurocent gulzig uit z'n abo's probeert te wringen. In een normaal seizoen kom ik niet aan 15 BJL-bezoeken. In een kalenderjaar kom ik wel makkelijk aan 20 Efte-beurten, maar die zijn natuurlijk ruimer open. En daar zitten veel doordeweekse woensdagnamiddagen bij.

    Als ik het goed voor heb, kunnen Wal.Bel.-abo-houders dus kort na elkaar meerdere dagen reserveren. Bij de meeste andere parken kunnen abo-houders maar één datum vooruit kiezen om dan te wachten tot die datum aanbreekt of voorbij is. Op die manier faciliteert Walibi Bel. meerdaagse bezoeken voor hun abonnees, wat me vooral interessant lijkt voor de (weinige?) buitenlandse abo-houders. Want een nog meer centrale ligging in België dan Wavre kan je haast niet bedenken. De meeste Belgische bezoekers - en al zeker abonnees - gaan volgens mij op en af naar Walibi. Voor mezelf in Heide Park had dit meervoudig kiezen wel handig geweest met onze Merlin Prem., zeker nu we Denemarken niet binnen mogen (eengemaakt Europa m'n klowte!).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    ... dat zal dus ten vroegste op 1 juli zijn. Volgens mij gaat tegen dan de boel al volgeboekt zijn door abonnees die wel al/nog een abo hebben, die hebben dan namelijk al exact 15 keer kunnen reserveren...
    En als kalender-autist zou zelfs ik niet meteen al m'n 15 bezoekdagen snel vastleggen. Er zijn toch heel wat last-minute-factoren die je planning een beetje kunnen wijzigen: je werk, je studie, je gezelschap, auto in herstel, ziekte, het weer (een hitte-dag is b.v. een opportuniteit om een doodkalm park aan treffen), nieuwe COVID-maatregelen, een spoorstaking, ... Ik denk wel dat wie nog op een nieuw abo wacht, 1 juli en het daaropvolgend weekend op de buik mag schrijven. Wat de nationale feestdag betreft, zou ik denken: slimme abonnees skippen zo'n drukke dag. Al zou het dit jaar wegens de bezoekerslimiet dan eigenlijk niet zo veel drukker mogen zijn dan op een doordeweekse dag.

    Bij Walibi is het dus vanaf morgen alle hens aan het digitale dek voor de abo-houders, bij BJL is het volgens een mail naar een ander forumlid "deze week." Op hun website heet het daar al enkele weken " ... via het online platform dat Bobbejaanland binnenkort zal lanceren." Minder duidelijk communiceren dan Walibi, faut-le faire!

    O ja, de laatste film-versie met muziekinstrumenten op LSD trok op geen hol. Wel goedkoop om dan de film van (denk ik) Comic Station over te nemen. Maar veel beter dit dan je filmzaal jaren te laten leeg staan zoals ...
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 15-06-20 om 21:50.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •