X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 230

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Naar mijn mening is de dreamcatcher wel de minste van de banen daar. Het idee klinkt fantastisch vliegen over het water maar in realiteit is in mijn ogen de kidie veel interessanter. de realiteit is wel dat bij mijn bezoeken de lastte paar jaar hier toch vaak een rij staat. een deel is te verklaren door de capaciteit maar hoe dan ook mensen besluiten in de rij te gaan staan.

    ik zou deze graag zien vervangen worden door iets anders (liefst met westen stijl).

  2. #2

    Lightbulb Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Naar mijn mening is de dreamcatcher wel de minste van de banen daar. Het idee klinkt fantastisch vliegen over het water maar in realiteit is in mijn ogen de kidie veel interessanter. de realiteit is wel dat bij mijn bezoeken de lastte paar jaar hier toch vaak een rij staat. een deel is te verklaren door de capaciteit maar hoe dan ook mensen besluiten in de rij te gaan staan.

    ik zou deze graag zien vervangen worden door iets anders (liefst met westen stijl).
    Ik ga helemaal akkoord, ik heb altijd gedacht dat tegenover Dreamcatcher half op het water de perfecte plaats is om een drop tower neer te zetten om hem dan te themen naar een totempaal achtig iets en dreamcatcher eens 'grondig' onder handen te nemen (wat nu dus soort van gebeurd). Maar de baan volledig slopen op termijn is natuurlijk ook een optie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •