X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 230

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Misschien voer voor een nieuw topic 'BJL 2021', maar inhoudelijk niks schokkend: bij de abo-voorwaarden staat nu vermeld dat gratis bezoekjes aan MPG, Belantis en Slagharen gelimiteerd zijn tot 5 bezoeken per park. Indien we ook in 2021 vooraf een bezoek-datum moeten reserveren, is dit idd te controleren. Hoewel, ... bij MPG was dat systeem niet sluitend: bij online-datum-reservering moest je geen abo-nummer ingeven.

    5 x in één seizoen hetzelfde externe park, dat is zelfs voor een goedkope veelvraat als mezelf van 't goede teveel. Misschien doen ze dit om onderling shoppen tegen te gaan. Een Slagharen-abo was doorgaans stukken goedkoper dan één van MPG. Wie geen parking behoeft voor het thuispark, kon daar dan zijn voordeel mee doen. Al lijkt me dat misschien wat vergezocht. Wellicht gaan de parken er vanuit dat ze opnieuw niet aan volle capaciteit gaan draaien. Al betwijfel ik of MPG overspoeld werd door Belgen of NL'ers met een extern abo.

    Merk op dat de exclusieve data voor MPG nog steeds voor 2020 gelden, al lijkt die max-5-keer-limiet me iets nieuws. Ik heb onlangs Mme Peggy V. gemeld dat wij Weltvogelpark Walsrode (dichtbij Heide Park) afgelopen zomer gratis binnen kwamen met ons BJL-abo. Dat voordeel staat voorlopig nog niet te lezen.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Misschien voer voor een nieuw topic 'BJL 2021', maar inhoudelijk niks schokkend
    Vermoed dat er in Bobbejaanland deze winterstop niets wereldschokkend gaat veranderen hoor. Dus de vraag is of dat zo een topic wel interessant is

    Het enigste wat ik nog zie gebeuren is de verdere (thematische) ontwikkeling van de oever langst de Indiana River. Ik merkte toch op dat Peggy Verelst in één of ander interview de wens had om de goede klassiekers op te waarderen. Indiana River werd daar toch al snel gesuggereerd als volgende projectje. Dan lijkt de thematische ontwikkeling van het plein en de paden wel eventueel te realiseren. Overigens was dit ook wel het plan. In 2020 de basisvoorzieningen en het monorailstation weghalen en in 2021 de verdere ontwikkeling er van. Alleszins, hopelijk brengt Bobbejaanland wat foto's naar buiten, zeker als het park dicht blijft, ook wanneer de openingsdatum van het nieuwe seizoen verstreikt.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •