X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 230

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Daar ook even over gesproken... Ik vermoed dat abonnees misschien net wat meer uitgeven dan dagbezoekers, omdat die volgens mij sneller in het park iets zullen eten en drinken, terwijl dagbezoekers sneller hun picknick meenemen? Daarnaast kopen abonnees misschien ook sneller een souvenirtje, zoals een actiefoto?
    Ik spreek voor mezelf, maar dit staat toch wat haaks. Waarom zou je een souvenir (= herinnering) kopen van een locatie die je frequenteert. Dan toch liever van een verderaf gelegen park, zeker zo'n once-in-a-lifetime. Het zal de lezers verbazen, maar ik kan soms wel 'vrijgevig' zijn, vooral in een extern park waar ik met fikse korting (liefst 100%) binnen mag. Dat kan onder de vorm van fast-passen, een T-shirt of maaltijden. Omdat abonnees doorgaans niet te ver van het betreffende park wonen (nou ja, hoe ver woon ik van Heide Park?), zie ik die eerder 's avonds thuis eten. Op een hele kalme of net hele drukke dag durf ik het als abonnee ook serieus vroeger dan sluitingstijd afbollen en zie je mij daar ook niet in een resto de tijd doden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Daarover gesproken, is er al meer nieuws over de geldigheid van het BBJ-abonnement? Loopt het dit binnenkort startende seizoen af, of krijgen we er direct een volgend seizoen cadeau bij?
    Officieel niks nieuws, maar ik zie ze zeker niet heel het seizoen gesloten houden. Dan springt BJL toch wel aardig uit de toon tegenover de concurrerende parken. Dat was gewoon een overdreven statement van de spokeswoman, weliswaar met enige reden daartoe vanuit haar standpunt.

    Elk ander heropend PR-park verlengt de abo-duur tot de datum van heropening + 1 jaar. Dus voor BJL zou dat tot en met 30 juni 2021 zijn. Gelet op de schommelende verkoopprijzen van abo's (fin saison - black friday - vaderdag) acht ik het park nog in staat om de abo's rond die periode flink geprijsd aan te bieden, hoewel het seizoen dan al voor bijna 40% voorbij is. Volgens rozebrillers moet ik dan een gat in de lucht springen voor de maanden betalingsuitstel, terwijl het gewoon een scheet in een budgettaire netzak betreft. BJL is één van de weinige parken waar je GEEN korting krijgt op verlenging (i.t.t. Plopsa of Merlin of ...).

    Ik val in herhaling, maar laat alle huidige abonnees hetzelfde soort abo (Bronze Silver Gold) in 2021 kopen aan b.v. 50%, liefst zonder al te hoge prijs-stijging van de abo's. Dat zijn verse inkomsten voor het park omdat die overige 50% dan nog betaald moet worden. Terwijl het park aan een verlenging t.e.m. juni 2021 geen rotte euro verdient. Met verlenging tot 30 juni 2021 zullen er veel minder huidige abonnees hun abo verlengen, denk ik. Ik vrees ook dat een abo van 2020 dat geldig is t.e.m. juni 2021 in BJL, elders moeilijk aanvaard zal worden in het voorjaar van 2021 met het oog op korting of gratis entree. Ik zou het niet riskeren in Madrid of Mirabilandia. En dat euvel is ook op te lossen door 2021-abo's zeer aantrekkelijk te maken voor de allertrouwste bezoekers.

    Wat externe voordelen in 2020 betreft, val ik opnieuw in herhaling. Tussen MPG, Slagharen en BJL zouden die blijven gelden (volgens Slagharen), maar in de praktijk is dat een heikel punt qua online reserveren. Ook de onderlinge kortingen van 40% met alles van Plopsa zou blijven gelden, dat staat op de Plopsa-site te lezen. Helaas peanutbutter, zo net probeerde ik om tickets op datum te scoren voor Holiday Park. Er is wel een voucher-optie, maar keine Ahnung hoe je daar je BJL-abo invoert.

    Als beroeps-beterweter geniet ik 50% op een Plosa Fun Card. Dan ben ik al na 1 dagje Coo en Holiday Park uit de kosten. Helaas geldt die abo-korting 'enkel aan de kassa'. Die zijn dus gesloten en dit is al helemaal niet te combineren met een reservering op datum. En stel dat het me lukt, dan zou ik een dagje Holiday Park pas kunnen reserveren met de Fun Card in handen. Als dat maar één of twee dagen voor het bezoek is aan Holiday Park, zijn de toegangen voor abonnees mogelijk al de virtuele deur uit. Mss moet ik eens in de Plopsashop van het vermaledijde Wijnegem m'n licht opsteken. Iets zegt me dat ze daar meer verstand hebben van knuffelfiguren en over-commerciële brooddozen.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 04-06-20 om 23:09.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •