X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 230

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    Wij hadden tijdens ons bezoek mondmaskers van Europa-Park op, en aan alle attracties aan de rechtse kant van het park zei niemand daar iets over, terwijl het in de attracties van de linkse kant van het park niet mocht (Dreamcatcher, Oki Doki en Bob Express). Aan Dreamcatcher zeiden ze dat ze het gingen navragen terwijl we er in zaten (we hadden gelukkig nog een 'gewoon' stoffen mondmasker bij als reserve), maar bij het einde van de rit hadden ze er niks meer over gezegd tegen ons.
    Huh, waarom zouden die niet goed zijn? Omdat er reclame op stond van een ander park?
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Huh, waarom zouden die niet goed zijn? Omdat er reclame op stond van een ander park?
    Ik heb ook geen idee waarom die niet goed zijn. Die zitten echt goed strak en de kans dat die loskomen is echt wel heel klein. Aan Dreamcatcher zeiden dat het een randgeval was en dat ze het niet goed wisten. Ik daarom een mail gestuurd om te vragen of ze nu wel mogen of niet en waarom als ze niet mogen.

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Was het mss een type buff / ski-sjaal? Dat ze daar over moeilijk doen, zeg! Ik zag bezoekers in wachtrijen roken en mondmasker als kin-masker en in een station met masker bungelend aan één oor. Het park zou een klik-lijn moeten openen om deze ongehoorzaamheden te melden..

    Op onze bezoekdag konden we geen nieuwe reservatie maken voor later. En ook na middernacht krijg ik de melding 'code reeds gebruikt.'

  4. #4

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Was het mss een type buff / ski-sjaal? Dat ze daar over moeilijk doen, zeg! Ik zag bezoekers in wachtrijen roken en mondmasker als kin-masker en in een station met masker bungelend aan één oor. Het park zou een klik-lijn moeten openen om deze ongehoorzaamheden te melden..

    Op onze bezoekdag konden we geen nieuwe reservatie maken voor later. En ook na middernacht krijg ik de melding 'code reeds gebruikt.'
    Als je ze aanhebt, hebben ze wel wat weg van een buff, maar je moet die twee uiteinden aan elkaar 'kleven' met klittenband. En als je die aanspant, zitten die echt wel strak. Dat ze over zoiets zagen en over de andere dingen die dan erger niet snap ik ook niet.

    Met het abonnement heb ik ook hetzelfde probleem. We kunnen m.a.w. onbeperkt met ons BBJ abo naar Movie Park (en omgekeerd ook), maar slechts 1x naar BBJ.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •