X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 230

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #31

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Vanaf nu ook de verschillende scare zones aangeduid op een kaartje.
    Goed dat ze Land of Legends vrijwaren, het zal daar namelijk al druk genoeg zijn.


    SPOOKHUIZEN
    1 Yummy
    2 Bazaar Bizarre
    3 Sonar

    SCAREZONES
    4 Voodoo Bayou
    5 Circus Carnivalé
    6 Monkey Clan
    7 Toxic Waters
    8 Plaza De Los Muertos

    VOOR DE ALLERKLEINSTEN
    9 Ridder Muis

    Vooral benieuwd naar Voodoo Bayou. Het lijkt dat ze het pad op het schiereiland gaan gebruiken als wandelpad, als ik de beschrijving op hun website goed kan inschatten. Verder hoop ik wel op een uitbreiding van Toxic Waters, want de afgelopen jaren vond ik dat maar miniempjes uitgewerkt. Ook de verhuizing van Plaza De Los Muertos naar het Mexicoplein lijkt me meer dan logisch. En Monkey Clan koppelen aan King Kong is natuurlijk slim gezien, ze hebben daar namelijk al een groot themastuk.

    Eindelijk ben ik ook eens opgelucht dat ze in het Halloweenseizoen in de Herfstvakantie hun park ten minste open houden tot 18u. Dat is toch wel al anders geweest de afgelopen jaren. Misschien komt het door de meer permanente verlichting die we toch hier en daar meer zien verschijnen (straatlantaarns aan de kant van IR).

    Doen ze weer goed daar in Bobbejaanland! Hopelijk mag hun evenement dan ook doorgaan.
    Laatst gewijzigd door Jak; 24-09-20 om 17:36.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •