Volgens mij willen ze alle Sun Parksen op termijn weg, wat ik wel enigszins kan begrijpen.
De kwaliteit en de vormgeving is alles behalve hedendaags te noemen.
Vooral benieuwd naar de Wildwaterbaan. Heb het park nooit echt bezocht, maar ben wel benieuwd wat ze er mee gaan doen. Center Parcs typeert zich in mijn ogen door een groene omgeving en een grote aquadome. Beide zijn niet zo aanwezig in De Haan, er is wel een beschermd duinengebied naast en de AquaFun is ook niet klein te noemen. Ik heb gezien dat ze de kamers volgens een strand-thema gaan aankleden. Ik heb dus de indruk dat Center Parcs afstapt van steeds het groene te benadrukken, tenzij dat de omgeving zich daartoe leent, zoals in de Ardennen. Op zich ben ik daar niet op tegen. Port Zélande is ook alles behalve bebost door zijn ligging op een bank.

Kijk vooral uit naar de omvorming van Oostduinkerke en Kempense Meren wat toch de Sun Parksen zijn met de grootste AquaFun's. In mijn ogen ook de verouderste, vooral dan de accomodaties van Oostduinkerke. Natuurlijk ligt De Vossemeren op een steenworp van Kempense Meren, dus misschien dat ze dit toch behouden als een soort B park voor de mensen met minder centjes. Tenzij Vossemeren vaak vol zit en er dus nood is aan een tweede park.

Weeral een tof project om op te volgen, na de Ardennen!