X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 60

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Renovatie voor houten achtbaan Parc Astérix: ombouw naar hybrid coaster?

    Ik heb hem gedaan en ik vond hem iets minder krachtig dan vroeger, zelfs op het einde van de dag. Het zijn vooral de bochten die aangepakt werden en dat kon ik alleen maar aanmoedigen. Vooral de laatste bocht voor de remmen is wel wat slomer geworden nu.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #2

    Re: Renovatie voor houten achtbaan Parc Astérix: ombouw naar hybrid coaster?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Ik heb hem gedaan en ik vond hem iets minder krachtig dan vroeger, zelfs op het einde van de dag. Het zijn vooral de bochten die aangepakt werden en dat kon ik alleen maar aanmoedigen. Vooral de laatste bocht voor de remmen is wel wat slomer geworden nu.
    Dat is volgens mij al langer zo. Viel ons in elk geval bij ons vorige bezoek ook al op. er wordt vooraf wat geremd. Vroeger had je dat de trein terug op de track viel als de remmen los lieten (in elk geval: De achterste bakjes). Dat is nu ook niet meer.

    Helaas worden dit soort dingen wel vaker gedaan om minder slijtage op een woodie te krijgen. Bijvoorbeeld The Voyage heeft een kortere trein en véél straffere midbrakes gekregen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •