X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 38 van de 38

Onderwerp: [Powerpark] 202?

  1. #21

    Re: [Powerpark] 202?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Volgens mij gaan ze met een tower launch komen, enkel Zierer heeft dit tot nu toe gebouwd, en ik vond het al lang duren eer Gerstlauer dit eens bouwt. Het verklaart ook meteen waarom het hier niet om een beyond vertical drop gaat.
    Dat kan je onmogelijk al concluderen aan de hand van deze foto's... Hangtime heeft ook geen "beyond vertical drop".

  2. #22

    Re: [Powerpark] 202?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Dat kan je onmogelijk al concluderen aan de hand van deze foto's... Hangtime heeft ook geen "beyond vertical drop".
    Het is een mogelijkheid, en aangezien dat men bekend heeft gemaakt dat er een element gebruikt wordt die Gerstlauer nooit eerder gebruikte in verwerkt zit lijkt me dit een plausibele mogelijkheid. Het zou ook de iets ruimere radius van de top van de lift verklaren (afgaande op de supports).
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  3. #23

    Re: [Powerpark] 202?

    Het kan wel een optie zijn. Al zou ik dat persoonlijk toch een vreemde investering vinden. Dan hebben ze eigenlijk, zeker voor de gemiddelde bezoeker, twee quasi identieke achtbanen staan.

    Niet dat ik dat erg zou vinden, van mij mag elk park gerust meerdere launch coasters zetten

  4. #24

    Re: [Powerpark] 202?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Dat kan je onmogelijk al concluderen aan de hand van deze foto's... Hangtime heeft ook geen "beyond vertical drop".
    Mystic volgens mij ook niet

  5. #25

    Re: [Powerpark] 202?

    Video-update, waarbij oa duidelijk de lifthill-delen met uitsparing voor de ketting zichtbaar zijn.


  6. #26

    Re: [Powerpark] 202?

    Er is nu ook een nieuwe pagina op hun website die regelmatig voor updates zal zorgen en spreekt over een "epic summer 2020": powerpark.fi/2020

  7. #27

    Re: [Powerpark] 202?

    Weten we ondertussen al of dit effectief aansluit op de bestaande coaster?

  8. #28

    Re: [Powerpark] 202?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Weten we ondertussen al of dit effectief aansluit op de bestaande coaster?

    Park heeft in een mail aan TPF bevestigd dat het een volledig nieuwe baan wordt.

  9. #29

    Re: [Powerpark] 202?

    Het ding blijft groeien:

  10. #30

    Re: [Powerpark] 202?

    Op 3 februari gaan we wat meer te weten komen:

  11. #31

    Re: [Powerpark] 202?

    Ondertussen blijft men ijverig verder bouwen:

  12. #32

    Re: [Powerpark] 202?

    Gaat dit een achterwaartse ervaring worden?

  13. #33

    Re: [Powerpark] 202?

    Het topje van de lifthill werd eindelijk geplaatst:

  14. #34

    Re: [Powerpark] 202?

    En ook het testen is begonnen:

  15. #35

    Re: [Powerpark] 202?

    Pitts Special is de naam en zal vandaag nog openen! 43,5 meter hoog, 85 graden drop, 100 km/u en 693 meter lang.

    Meer informatie: https://www.powerpark.fi/huvitukset/.../pitts-special


  16. #36

    Re: [Powerpark] 202?

    Hierbij een volledige onride:


    En hierbij een stall na de drop:

    Naam:     power.jpg
Bekeken:  830
Groote:   6,58 MB
    Bron

    Waarna ze de trein van de track hebben moeten halen:

    Naam:     powerpark.jpeg
Bekeken:  562
Groote:   1,68 MB
    Bron

  17. #37

    Re: [Powerpark] 202?

    Dit ziet er in mijn ogen toch echt niet zo goed uit. Precies serieuze schokken die je te verwerken krijgt, en die zullen er niet op beteren na verloop van tijd. En met de slakkengang dat het karretje over dat eerste element gaat, dan lijkt het erop dat het ook niet de laatste keer zal zijn dat hij het niet haalt...

  18. #38

    Re: [Powerpark] 202?

    Ik denk dat het schokken er veel erger uit ziet dan het is.. De On-Ride ziet er idd niet heel spectaculair uit, maar de realiteit kan met dit type achtbaan nog wel eens verrassen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •