X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 38

Onderwerp: [Powerpark] 202?

  1. #1

    [Powerpark] 202?

    Er is wat gaande in het Finse Powerpark. Daar zou nieuwe coastertrack zijn gespot in exact dezelfde kleur en vorm als de reeds bestaande lanceerachtbaan 'Junker' en de nieuwe footers liggen ook vlakbij die achtbaan.

    Een prettig gestoorde piste is dat het park van zin is Junker te verlengen om zo het lengterecord van achtbaan terug te kapen van Linnanmaki nadat dat park ermee aan de haal was gegaan met de opening van Intamin multi-launcher Taiga.

    Naam:     Powerpark SEL Ry Pohjanmaan aluejärjestö.jpg
Bekeken:  2753
Groote:   65,2 KB

    Naam:     w7ejYL9.jpg
Bekeken:  2957
Groote:   4,34 MB

    bron: Coasterforce

  2. #2

    Re: [Powerpark] 202?

    Junker verlengen zou inderdaad een vreemde zet zijn. Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat het record zó veel mensen extra naar het park lokt. Een volledig nieuwe attractie daarentegen wel. Wellicht dat ze een 2e baan door Junker heen willen vouwen en ze daarom de kleuren gelijk houden.

    Alvast een interessant iets om in de gaten te houden.

  3. #3

    Re: [Powerpark] 202?

    Het zou wel grappig zijn als ze dat effectief zouden doen, maar verstandig is inderdaad een andere zaak...

  4. #4

    Re: [Powerpark] 202?

    verlengen zou toch kunnen, had de Efteling ooit ook geen plannen om de python te verlengen ?

  5. #5

    Re: [Powerpark] 202?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    verlengen zou toch kunnen, had de Efteling ooit ook geen plannen om de python te verlengen ?
    Het Kan.. maar er zijn redenen waarom de Efteling dat nooit gedaan heeft

    een nieuwe achtbaan is gewoon in elk opzicht een betere keuze. Voor hetzelfde geld krijg je meer track, meer capaciteit en je kunt iets écht als nieuw presenteren waardoor je ook weer meer volk trekt dan met enkel een upgrade.

  6. #6

    Re: [Powerpark] 202?

    Moesten ze de baan langer willen maken gewoon om het lengterecord te hebben, dan zou ik dat wel ongelooflijk stoer/legendarisch vinden.

  7. #7

    Re: [Powerpark] 202?

    Bij RCDB zijn ze inmiddels overtuigd van een nieuwe achtbaan. Op een Fins forum vond ik nog deze afbeeldingen. Op de cartbaan in het park zijn blijkbaar massa's markeerstokjes neergestreken.

    Naam:     Powerpark_2020 3.jpeg
Bekeken:  2442
Groote:   786,7 KB

    Naam:     Powerpark_2020.jpeg
Bekeken:  2577
Groote:   2,06 MB

  8. #8

    Re: [Powerpark] 202?

    Afgaande de trackdelen lijkt het hier om een Gerstlauer te gaan, zou men gekozen hebben voor een baan á la Pégase & Firechaser?
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  9. #9

    Re: [Powerpark] 202?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Afgaande de trackdelen lijkt het hier om een Gerstlauer te gaan, zou men gekozen hebben voor een baan á la Pégase & Firechaser?
    Ik zie wel driehoekige track liggen. Dat duidt meestal toch wel op een wat pittigere baan, al kan ik me ook voorstellen dat ze die gebruiken om een wat langer stuk tussen 2 supports te overbruggen.

    Als ze niet al een launched coaster hadden, zou ik denken dat ze een ring-racer-light gingen zetten.

  10. #10

    Re: [Powerpark] 202?

    Naam:     Powerpark_2020 4.png
Bekeken:  2407
Groote:   897,3 KB

    De boel gaat omhoog

  11. #11

    Re: [Powerpark] 202?

    Het ziet er daar beduidend winterser uit dan bij ons

    Als je dit zo ziet zou je bijna denken dat intamin hier een soort Stealth aan het zetten is.

  12. #12

    Re: [Powerpark] 202?

    Ok, een kleine baan wordt het alvast niet!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  13. #13

    Re: [Powerpark] 202?

    Aan deze foto's te zien, denk ik toch dat we een verlenging van Junker kunnen uitsluiten. Als dit toch een deel zou worden dat een aansluiting maakt met Junker, hebben ze wel sowieso één van de beste achtbanen van Europa staan!

  14. #14

    Re: [Powerpark] 202?

    Nu ik het dichterbij bekijk zien we duidelijk links de brakerun komen, en die toren lijkt zeer sterk op de lifttower van Knott’s Berry Farm’s Hangtime.

    Of het een extension van Junker wordt lijkt mij niet uitgesloten ...: zelfde track, type, kleur, vlak ernaast ... From Karacho to Takabisha moeten ze gedacht hebben daar ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  15. #15

    Re: [Powerpark] 202?

    Ik heb de hoop op een uitbreiding toch nog niet opgegeven door deze foto... XXL-Takabisha ofzo

  16. #16

    Re: [Powerpark] 202?

    2 nieuwe foto's van de vooruitgang:

  17. #17

    Re: [Powerpark] 202?


  18. #18

    Re: [Powerpark] 202?

    Lijkt me toch een verticale lifthill te worden.

  19. #19

    Re: [Powerpark] 202?

    Dat is een veelbelovende start! Ik ben blij dat ze kiezen voor een (+/-?) 90° drop. Die geforceerde 95° drops vind ik er altijd leuker uitzien dan dat ze eigenlijk aanvoelen.

  20. #20

    Re: [Powerpark] 202?

    Volgens mij gaan ze met een tower launch komen, enkel Zierer heeft dit tot nu toe gebouwd, en ik vond het al lang duren eer Gerstlauer dit eens bouwt. Het verklaart ook meteen waarom het hier niet om een beyond vertical drop gaat.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •