Het seizoen is bijna afgelopen. Recent zijn er al kleinere werkzaamheden gestart (bijvoorbeeld snoeien in China). Maar intussen ben ik wel benieuwd wat er nog in de Off-Season gaat gebeuren.

Universal Rocks gaf vorig jaar aan dat er nog twee of drie winters aan Deep in Africa gewerkt moet worden. Ik ga er dus van uit dat in elk geval daar weer aan de rotsen gesleuteld wordt.

De nieuwe ingang van River Quest ligt er al twee seizoenen ongebruikt bij. Wordt tijd dat ze daar iets aan gaan doen.

Boven de ingang van Talocan (de kelder, nadat je al rond de attractie gelopen bent) is een afgodsbeeld gemaakt. Dat beeld heeft sinds een tijdje twee lange schroefstaven uit zijn ogen steken. Lijkt me dus dat ze daar ook iets van plan zijn, maar wat?

De schaats-schow moet het momenteel doen met een zeer beperkt aantal artiesten. Drie artiesten uit Amerika moesten namelijk het land verlaten omdat hun agentschap vergeten was een werkvisum voor ze te regelen. Het betreft twee dames en een heer. Daar bovenop komt nog eens dat één van de overgebleven dames haar enkel verzwikt heeft en daardoor voorlopig niet kan schaatsen. De show wordt zodoende uitgevoerd met 3 in plaats van 5 dames. Bij de Heren is er wél een vervanger gevonden. In plaats van met 5 heren wordt er nu met 6 geschaatst om de grote scenes toch wat opvulling te geven, dat werkt goed. Bij de dames valt het echter op dat ze met beduidend minder zijn dan normaal.