Zelf ben ik afgelopen weekend geweest, en qua drukte was het in het extra weekend heel uitzonderlijk kalm! Mij hoor je dus niet klagen, want we hebben quasi nergens moeten echt aanschuiven. Enige uitzondering was bij Sonar, waar we toch wel zo'n 30 minuten hebben moeten wachten. Deze blijft voor mij persoonlijk toch wel de zwakste, en mag voor mijn part volgend jaar vervangen worden door iets anders...

Yummy kon me wel bekoren, en gaf wel een andere sfeer dan de vroegere Doll Factory. Op enkele zaken na, leek het een heel ander spookhuis dat voor mij ook groter aanvoelde dan voorheen. Zeer leuk om letterlijk via de zijkant binnen te gaan, in plaats van de voordeur. Qua scares zat deze ook heel goed in elkaar

Bazaar Bizarre en Welp vond ik persoonlijk opnieuw goed, net als voorgaande jaren. Ook al is Bazaar Bizarre misschien de oudste momenteel, toch vind ik die nog steeds leuk aanvoelen. Bij Sonar krijg ik een verouderde indruk.

Nightmare Motel bezochten we uiteraard ook nog eens, aangezien het de laatste keer was. Populair was hij zeker, want ook hier stond een wachtrij, maar spijtig genoeg werden we hier echt in grote groepen naar binnen geduwd. Letterlijk! Van alle bezoeken aan het NM was dit veruit de slechtste, met amper 2 acteurs en veel te grote groepen. Het hele concept was ook opeens weg. Indien ze deze overnemen en als Halloween attractie behouden, hoop ik wel dat ze toch enkele aanpassingen zullen doorvoeren bij volgende jaren...

De scarezones zelf vond ik ook minder overtuigend, maar het was ook klaar. Scarezones komen voor mij altijd sterker voor als het donker is. Voorbije jaren was ik hier telkens aangenaam verrast, maar dit jaar heb ik er persoonlijk ook wat minder aandacht aan besteed.