X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 23
  1. #1

    [Paultons Park] 2020 Tornado Springs

    Paulton breidt volgend seizoen uit met een zone waarin een coaster staat van Mack. De zone krijgt een budgetvriendelijk highway-thema en de snelweg van dienst is route 83 die ook langs het lokaal gehucht Tornado Springs loopt. Het Amerika van de jaren 50 moet er herleven.

    Naam:     tornado-springs-800x415.jpg
Bekeken:  3365
Groote:   83,5 KB

    Het staat ook al gedeeltelijk overeind:

    Naam:     71930197_3051915574882180_1701769748955529216_o.jpg
Bekeken:  3369
Groote:   222,8 KB

    Bron: Paultons Park & Trhillnation.

  2. #2

    Re: [Paultons Park] 2020 Tornado Springs

    Was hier al geen topic van?

    Ik vind het in elk geval een zeer knappe uitbreiding, en ben ook wel benieuwd om het eindresultaat te zien!

  3. #3

    Re: [Paultons Park] 2020 Tornado Springs

    Klaar:

  4. #4

    Re: [Paultons Park] 2020 Tornado Springs

    Vooruitgang! De overige aanvullingen verrijzen stilaan ook:

    Naam:     EJwDyWHXkAAko_X.jpg
Bekeken:  3237
Groote:   243,0 KB

    Naam:     ELNJPrnWsAAV2ze.jpg
Bekeken:  3288
Groote:   216,2 KB

    Naam:     ELNJQgxXkAAOF9U.jpg
Bekeken:  3038
Groote:   96,6 KB

  5. #5

    Re: [Paultons Park] 2020 Tornado Springs

    Testing!
    Ziet er best intens uit...

  6. #6

    Re: [Paultons Park] 2020 Tornado Springs

    Treintjes zijn toegekomen!
    Naam:     paul.jpg
Bekeken:  2952
Groote:   197,0 KB
    Bron: Twitter

  7. #7

    Re: [Paultons Park] 2020 Tornado Springs

    Het gebied clasht wel pittig met die vanilla-buurzone met molentjes en nette tuintjes en wat inspiratieloze asfaltwegvoering.

  8. #8

    Re: [Paultons Park] 2020 Tornado Springs

    Update van het park dat momenteel uiteraard gesloten is. Het tweede deel gaat over Tornado Springs, waar de laatste werkzaamheden voorlopig ook stil liggen, en wat het "beste themagebied van de UK" zal worden:

  9. #9

    Re: [Paultons Park] 2020 Tornado Springs

    Hmmm beste themagebied in UK... Dat lijkt me als ik er zo in de vlugte eens over nadenk nog redelijk onontgonnen gebied.
    Is er überhaupt concurrentie?

  10. #10

    Re: [Paultons Park] 2020 Tornado Springs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Hmmm beste themagebied in UK... Dat lijkt me als ik er zo in de vlugte eens over nadenk nog redelijk onontgonnen gebied.
    Is er überhaupt concurrentie?
    Alton Towers, Chessington, Legoland, Twinlakes,... hebben toch allemaal een aantal best mooi afgewerkte themazones. Ook de parken uit de Gullivers groep schijnen best aardig gethematiseerd te zijn, al ben ik daar zelf nog niet geweest. Denk dat Chessington zo ver de grootste concurrent uit de lijst is.

  11. #11

    Re: [Paultons Park] 2020 Tornado Springs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Alton Towers, Chessington, Legoland, Twinlakes,... hebben toch allemaal een aantal best mooi afgewerkte themazones. Ook de parken uit de Gullivers groep schijnen best aardig gethematiseerd te zijn, al ben ik daar zelf nog niet geweest. Denk dat Chessington zo ver de grootste concurrent uit de lijst is.
    Pure marketing. The Forbidden Caves in BJL ging ook de meest immersive attractie van de Benelux worden. We all know how it ended up ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  12. #12

    Re: [Paultons Park] 2020 Tornado Springs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Denk dat Chessington zo ver de grootste concurrent uit de lijst is.
    Maar zelfs die hebben hooguit een goed aangeklede attractie, eerder dan dat ze echte zones hebben. Tenzij je die hoek met de zweefmolen en discocoaster echt de moeite vindt. Afgezien van enkele goed uitgewerkte attractie-concepten kan ik mij in de UK geen enkele totaalzone indenken.

  13. #13

    Re: [Paultons Park] 2020 Tornado Springs

    De Aziatische zone in Chessington is nogthans best goed en als een échte zone aangekleed, zeker sinds de laatste update. Ook de rest van het park bevat wel een paar aardige zones. Er is een TexMex gebied en een jungle/adventure gedeelte waar toch steeds weer diverse attracties binnen vallen, maar waarbij ook horeca, paden, etc. in thema zijn genomen. Ze hebben inderdaad ook een aantal redelijk random gethemede attracties, maar dat is toch eerder de minderheid.

  14. #14

    Re: [Paultons Park] 2020 Tornado Springs

    Ondertussen heeft het park laten weten dat het nieuwe gedeelte pas in 2021 zal openen:

  15. #15

    Re: [Paultons Park] 2020 Tornado Springs

    Jammer, maar wel verstaanbaar gezien de situatie.

  16. #16

    Re: [Paultons Park] 2020 Tornado Springs

    Ondertussen werden de treintjes geleverd. Misschien zien we binnenkort toch nog een testvideo..

    Naam:     paul.jpg
Bekeken:  2413
Groote:   216,7 KB
    Bron: Twitter

  17. #17

    Re: [Paultons Park] 2020 Tornado Springs

    Simpel, maar ZEER mooie treinen!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  18. #18

    Re: [Paultons Park] 2020 Tornado Springs

    Testing 1, 2, 3:

  19. #19

    Re: [Paultons Park] 2020 Tornado Springs

    Nieuwe openingsdatum: 19/03/2021.


  20. #20

    Re: [Paultons Park] 2020 Tornado Springs

    En het park is opnieuw open! Later dan gedacht, maar samen met het park opende ook Tornado Springs:







    Ook werkt men verder aan de toevoeging van een junior coaster aan het nieuwe gebied (opening 2022): Farmyard Flyer

    Laatst gewijzigd door Rein; 12-04-21 om 15:18. Reden: toevoeging Farmyard Flyer

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •