X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 8 van de 8

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Mini Europe] Sluiting?

    Mini-Europa blaast op 31 december 2020 haar laatste adem uit. Na 31 jaar en meer dan tien miljoen bezoekers zit het verhaal van ’s lands bekendste miniatuurpark erop.

    https://www.hln.be/in-de-buurt/bruss...iten~a974e612/

    Is dit een nieuwe post waart? of mag dit hierbij?

    Ik vind het spijtig maar verstaanbaar met corona.

    Misschien moet Europapark het kopen? zou een mooie aanvulling zijn denk ik dan.

  2. #2

    Re: [Mini Europe] Sluiting?

    Ik hoop veeleer op een remake in Legoland CRL. Als dat park er al komt, denk ik dat de Britse Denen van Merlin/Lego België als thema niet interessant genoeg gaan vinden om er een half 'Miniland' mee te vullen. Ons land ontbreekt volledig in de Minilanden van Billund en Günzburg, wat van de NL'ers niet kan worden beweerd.

    Ik betreur dat Mini Europa weg moet en al zeker als je weet dat eerder al Océade op de schop ging en wat in de plaats zal komen. De sluiting heeft volgens mij weinig (direct) met corona te maken.

    Maar een fan van Mini Europa was ik ondanks een vijftal (meestal gratis) bezoekjes toch niet. Het park was te 'lineair' qua structuur, terwijl France Miniature en zelfs de Mini-Legolanden lekker wat chaotischer zijn met zijpaden en mogelijkheden tot re-do's. En het interactieve beperkte zich daar tot knopjes drukken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •