X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 8 van de 8

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Plopsaland De Panne Circus Bumba 2022

    Het geheel zal meteen een andere indruk geven, en op zich lijkt alles wel te kloppen. Wel jammer dat er van de achtbaan geen spoor is... Wellicht is die dus geschrapt? Want zelfs als zou deze uitgesteld zijn, zie ik nog niet meteen een uitbreidingsmogelijkheid voor de achtbaan in de hal.

    De darkride lijkt met die koepeltjes wel wat op de Snorri-Touren van EP. Mogelijks krijgen we ook zoiets?

    De verplaatsing van de Balloon Race kan naar Plopsa Coo, maar evengoed naar Polen...

  2. #2

    Re: Plopsaland De Panne Circus Bumba 2022

    Zeer positief verrast over deze plannen. Ik zie het voor mij dat de zone zeer sfeervol zal zijn, en best goed zal passen naast de Kermiszone. Het ontbreken van de achtbaan vind ik niet zo erg. Een achtbaan in Bumba thema zou voor heel kleine kinderen zijn, en er zijn toch al veel achtbanen voor deze doelgroep - Rollerskater, Viktor's Race, De Draak. Ik kijk vooral uit naar de nieuwe dark ride. Ik denk vooral dat het meer om een gethematiseerde rit zal zijn in de plaats van een rit dat vooral gebruik maakt van schermen. Vooral door het niveau van thematisering dat Plopsa nu hanteert. Overall, heel leuk nieuws

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •