X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 14 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 267
  1. #41

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    er wordt maar met één trein gereden hé, anders schuift de rij te snel .
    Ik hoop op één trein met spinners en één trein met vaste seats, kwestie van een breder publiek aan te kunnen spreken.

  2. #42

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    wa hadde anders verwacht van plopsa hoogstwaarschijnlijk zal die baan ook nog moeten sluiten bij een scheetje wind want wanneer waait het nu aan zee?
    Deze zomer eens meegemaakt dat de Rox Flyer dicht was omdat er 'te veel' wind was. Toen wij er passeerden mocht hij terug open. Ik heb dan tijdens het testdraaien eens op de operator zijn scherm gekeken en de windsnelheid boven bedroeg toen gemiddeld 10-15 km/u. Een uur later was hij weer gesloten omdat er opnieuw 'te veel wind was'. Als dat al te veel wind is ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    er wordt maar met één trein gereden hé, anders schuift de rij te snel .
    Ik vrees ook dat de operations hetzelde gaan zijn zoals vaak bij Anubis: onnodig lang wachten tot de vorige trein terug het station binnen rijdt.

  3. #43

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    Deze zomer eens meegemaakt dat de Rox Flyer dicht was omdat er 'te veel' wind was. Toen wij er passeerden mocht hij terug open. Ik heb dan tijdens het testdraaien eens op de operator zijn scherm gekeken en de windsnelheid boven bedroeg toen gemiddeld 10-15 km/u. Een uur later was hij weer gesloten omdat er opnieuw 'te veel wind was'. Als dat al te veel wind is ...
    Deze zomer eens meegemaakt dat het prachtig zonnig weer was, maar een uur later viel de regen met bakken uit de lucht....

  4. #44

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Plopsa heeft vandaag tijdens de Plopsa Fanday een eerste onride gelost van de nieuwe coaster..


  5. #45

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Stoom-Johnny-Rotten-thema, lees ik op OOO. Ik noem het liever Jules Verne.

    Niet bijster origineel en vooral: Europese parken die wel al met dit thema werken of ermee gaan werken, vertonen minder een allegaartje-potpourri qua themazones: Slagharen (o.a. de Enterprise), EP (het Franse deel), DL Parijs (omheen Space Mountain), heel Jardin d'Ac., delen van Tivoli Kop. en binnenkort PHL (Rookburgh). In PDP vrees ik in het beste geval voor een prachtige tang op een varken.

    Maar wat de coaster zelf betreft: laat maar komen, die leipe shit!
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 22-12-19 om 22:40.

  6. #46

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Wat zou de minimum lengte zijn bij dit soort coasters?

  7. #47

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K. V. Bekijk Berichten
    Wat zou de minimum lengte zijn bij dit soort coasters?

    Bij Time Traveler ligt de lat op 1 meter 30, valt dus heel goed mee. Maar het hangt af van meerdere factoren: fabrikant, TUV, park zelf, verzekeringen,...

  8. #48

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Bij Time Traveler ligt de lat op 1 meter 30, valt dus heel goed mee. Maar het hangt af van meerdere factoren: fabrikant, TUV, park zelf, verzekeringen,...
    Dacht ergens gelezen te hebben dat 1,40 ging zijn.

  9. #49

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    In het eerste artikel van HLN staat wel degelijk 1,30m.

    https://www.hln.be/in-de-buurt/de-pa...land~a695842b/

    In het laatste artikel wordt er dan weer gewag gemaakt van 1,40m.

    https://www.hln.be/in-de-buurt/de-pa...tel~a6c3c3371/
    Laatst gewijzigd door dusk; 23-12-19 om 22:48.

  10. #50

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Europese parken die wel al met dit thema werken of ermee gaan werken, vertonen minder een allegaartje-potpourri qua themazones
    Hahahaha da's helemaal waar. Wat mij betreft is zelfs het thematisch sausje op zich nog niet helemaal samenhangend. Ik ben benieuwd hoe hard het gaat vloeken met plop en piraat. De dino's vind ik uiteindelijk best nog oké aansluiten op de draak. Heidiland is een ander paar mouwen, maar bon: soms pakt het dus niet helemaal slecht uit.

  11. #51

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Steve zei zaterdag dat ze enkel het station gaan themen, en de rest neutraal zullen houden. Indien er dan een tweetal jaren later een IP is die past bij dit thema, dan kunnen ze hier nog iets aan koppelen. Hij sprak van iets als Ghost Rockers of Nachtwacht.

  12. #52

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Kunnen ze het niet themen naar “Theme Traveler”? Hebben ze meteen ook een record: achtbaan die de meeste themazones in 1 park kruist (3628 ofzo?).

    De “werktitel” Time Traveler deed me opnieuw zo hard tandbijten dat er een stuk van mijn tand afbrak, en ook brak ik een teen door het tenenkrommen. Achja, Plopsa en originaliteit ...

    Ik ben wel benieuwd naar de baan op zich en welke invloed het zal hebben op de bezoekersstroom. Wordt wel een leuk duel tussen Plopsa en Walibi in 2021, Bobbejaanland en Bellewaerde mogen hun hart alvast vasthouden ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  13. #53

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Zie ik daar funderingen?

    Naam:     plopsa.jpg
Bekeken:  2372
Groote:   237,9 KB

  14. #54

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Zie ik daar funderingen?

    Naam:     plopsa.jpg
Bekeken:  2372
Groote:   237,9 KB
    Als je de foto deelt van enkele andere sites, die daarmee aankondigden dat er funderingen liggen, veronderstel ik dat je inderdaad funderingen ziet

  15. #55

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Misschien was het een retorische vraag

  16. #56

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Als je de foto deelt van enkele andere sites, die daarmee aankondigden dat er funderingen liggen, veronderstel ik dat je inderdaad funderingen ziet
    Zie ik daar zwanen?
    Inderdaad siroccofreakske. Ik moest iets bij de foto zetten en kon even niets anders verzinnen

    De foto zelf heb ik trouwens van de Twitter. Maar die komt natuurlijk niet van hen, vandaar dat ik er geen bron had bijgezet. Als jij weet vanwaar ze hem hebben: be my guest!
    Laatst gewijzigd door Rein; 15-05-20 om 07:57.

  17. #57

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Zie ik daar zwanen?
    Inderdaad siroccofreakske. Ik moest iets bij de foto zetten en kon even niets anders verzinnen

    De foto zelf heb ik trouwens van de Twitter. Maar die komt natuurlijk niet van hen, vandaar dat ik er geen bron had bijgezet. Als jij weet vanwaar ze hem hebben: be my guest!

    https://www.facebook.com/themeparkmagic1/

    En ik heb deze printscreen gemaakt van de pano reportage op één, van afgelopen woensdagavond...

  18. #58

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Bouwfoto's 28/05:









    Dit en veel meer: https://www.facebook.com/themeparkmagic1/

  19. #59

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Wat een kaalslag! Ik had gedacht dat ze veel meer van de groenrand die ze nog hadden zouden bewaren.

  20. #60

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Kan toch gewoon opnieuw aangeolant worden eens de attractie er staat

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •