Wat ik niet snap is waarom Plopsa met die trein is blijven rijden. Ik merk echt al enkele maanden dat de ene trein trager rijdt dan de andere. Voor zover ik weet is Mack op de hoogte van dit probleem, maar weten ze zelf ook niet wat de oorzaak hiervan is. Gisteren werd er - net zoals bij mijn vorige bezoek - maar met één trein gereden, en dan net met die trage trein.
Eigenlijk hadden ze die trein gisteren niet met bezoekers mogen laten rijden, want tijdens een van de testritten zou deze trein ook al stilgevallen zijn in de bocht van de remmen naar het station. Op dat stuk staan geen remmen en de baan gaat daar lichtjes naar beneden, dus in theorie zou daar ook nooit een trein mogen stilvallen.
Ik zou dan denken dat de TD dan direct zou moeten beslissen om die trein er af te halen en de trein die wel normaal rijdt er op te zetten, maar dat is om een of andere reden niet gebeurd, met alle gevolgen van dien...

Tot slot: ik weet niet of het iets te maken heeft met voorval van gisteren, maar het feit dat men nu zomer- en allroundwielen op de treinen heeft staan i.p.v. van winterwielen gaat de treinen nu ook wel trager doen rijden, en dat is in mijn ogen ook wel een beetje om problemen vragen...