X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 9 van de 14 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 180 van de 267
  1. #161

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Yesyes. Dat werd tijd. Laat het testen maar beginnen. Er zijn er hier drie die graag naar Plopsaland willen: eentje voor de kleinere attracties en twee voor de nieuwe rollercoaster.

  2. #162

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    De treinen zijn aangekomen!


    Bron
    En de bevestiging dat het dezelfde treinen als Time Traveler in Silver Dollar City zijn:

    Naam:     timetraveler.jpeg
Bekeken:  1176
Groote:   38,9 KB

  3. #163

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Op de foto is ook te zien dat er precies nog veel werk is aan het gebied.
    Ben benieuwd voor wanneer de opening gepland staat.

  4. #164

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicooke Bekijk Berichten
    Ben benieuwd voor wanneer de opening gepland staat.
    1 juli 2021.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  5. #165

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Ook de gebouwen rond de baan verschijnen:

    Naam:     plopsa2.jpg
Bekeken:  1079
Groote:   810,9 KB
    Naam:     plopsa1.jpg
Bekeken:  1043
Groote:   787,4 KB
    Bron onbekend

  6. #166

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Zondag eens voorbij het park gereden toen ik aan de zee was, wat is de skyline toch hard veranderd de coaster ziet er echt wel imposant uit.
    Wat me wel opvalde is dat deze toch wel heel veel plaats inneemt vooraan het park.

    Voor de rest was ik ook onder de indruk van het hotel het gaf me wel beetje efteling gevoel.

  7. #167

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster


  8. #168

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Meer video:


    Met onboard audio:
    Naam:     plopsa.jpg
Bekeken:  832
Groote:   193,6 KB
    Bron: Instagram Story Plopsaland

    Er is nog geen bedrukking met logo op de treinen. En men koos er blijkbaar voor om de koker met lichtgevende cijfers zoals die op de treinen van Time Traveler staan niet over te nemen: (goed zichtbaar op 0:18 in dit filmpje)
    Naam:     silver.jpg
Bekeken:  756
Groote:   270,1 KB

    Naam:     nick.jpg
Bekeken:  853
Groote:   198,1 KB
    Foto Nick Jespers

  9. #169

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Met Tomorrowland konden ze 1001 richtingen uit voor het treindesign, en tóch moesten ze ook dat kopiëren van SDC ... Triestig.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  10. #170

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Ik denk niet dat er buiten enkele mensen hier op het forum iemand wakker zal liggen van een treindesign dat Plopsaland kopieert van een park dat 1000'en kilometers van hier ligt waar 99,99% van de Belgen nooit zal komen.

    Zelf heb ik er ook geen probleem mee. Beter goed gepikt dan slecht verzonnen. Deze treinen zijn wat mij betreft mooi, dus vallen in de categorie 'goed gepikt'.

  11. #171

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Ik denk niet dat er buiten enkele mensen hier op het forum iemand wakker zal liggen van een treindesign dat Plopsaland kopieert van een park dat 1000'en kilometers van hier ligt waar 99,99% van de Belgen nooit zal komen.

    Zelf heb ik er ook geen probleem mee. Beter goed gepikt dan slecht verzonnen. Deze treinen zijn wat mij betreft mooi, dus vallen in de categorie 'goed gepikt'.
    Dat weet ik ook wel, maar toch is het een zoveelste bewijs hoeveel lak aan originaliteit Plopsa heeft ...

    De baan zelf lijkt mij overigens wel een immense sensatie te worden die ik toch niet weet in te schatten qua ervaring, dus naast Kondaa hebben we er ongetwijfeld een 2’de nieuwe klassebaan voor België bij. Ik hoop enkel dat men er nog in slaagt het geheel mooi vorm te geven.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  12. #172

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Ondertussen hebben ze op tiktok ook nog een filmpje geplaatst van de trein die vanuit het station naar de eerste launch rijdt:

    https://www.tiktok.com/@plopsa_offic...&is_copy_url=0

  13. #173

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    De treintjes zien er echt wel mooi uit, mij maakt het weinig uit dat dit dezelfde zijn dan in SDC. Ben natuurlijk benieuwd of er nog meer afwerking komt ergens hoop ik dan toch een tomorrowland touch.

    En wauw wel spectaculair zo een eerste inversie na het buiten rijden van het station en voor de launch. Denk dat we hier toch een topbaan zullen hebben.

  14. #174

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Wauw! Ik was niet zo into het 'spinning' gegeven maar hij wordt wel echt heel erg spectaculair zo met de inversie na het buitenrijden enzo. * plant trip naar De panne *

  15. #175

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Volgens de 3 o's zouden ingewijden aan hun bekend gemaakt hebben dat de ROX-flyer een nieuw thema zou krijgen. Hiervoor zou men een deal gesloten hebben met Celine en Michiel, afgekort als CEMI. Voor wie nog nooit van dit duo gehoord heeft: CEMI zijn een van de bekendste/populairste Vlaamse youtubers, maar ook een van de meest gehate youtubers. Officieel wil Plopsa nog niets bevestigen, maar op basis van onderstaande foto is de kans reëel dat de CEMI-flyer er effectief komt.

    Ik vond de keuze voor Tomorrowland als thema voor hun nieuwe achtbaan al opmerkelijk, maar dit ... zucht



    bron foto
    Laatst gewijzigd door ExpeditionGeForce; 19-03-21 om 15:22.

  16. #176

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    Volgens de 3 o's zouden ingewijden aan hun bekend gemaakt hebben dat de ROX-flyer een nieuw thema zou krijgen. Hiervoor zou men een deal gesloten hebben met Celine en Michiel, afgekort als CEMI. Voor wie nog nooit van dit duo gehoord heeft: CEMI zijn een van de bekendste/populairste Vlaamse youtubers, maar ook een van de meest gehate youtubers. Officieel wil Plopsa nog niets bevestigen, maar op basis van onderstaande foto is de kans reëel dat de CEMI-flyer er effectief komt. zucht



    bron foto
    Ugh dit snap ik echt niet... Tomorrowland als sponsoring nog wel en kan ik eigenlijk alleen maar toejuichen! Ik snap dat ROX misschien niet meer zo populair is als vroeger maar dit is echt zonde. Had liever een Nachtwacht thema gehad of Campus 12 in de plaats... of misschien een neutraler thema zoals het "vliegen" thema gebied in Holiday Park. Hopelijk valt het niet te veel op van ver (en is dit maar heel tijdelijk).

    Vraag me trouwens af hoeveel geld deze youtubers hiervoor hebben moeten betalen... tja ze zijn populair maar dat is toch niet hetzelfde als een Tomorrowland, Mercedes, etc. als sponsor.

  17. #177

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Dit vind ik gewoon triestig en plat opportunisme. Past totaal niet in het park, nog minder dan Tomorrowland. Daarvan kun je nog wel een thema herleiden. Dit is gewoon het gezicht van 2 YouTubers erop plakken en teren op de naam. En persoonlijk vind ik veel van die YouTubers absolute cringe...

  18. #178

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    De star Flyer is echt de hoer van het park: da's al de tweede themawissel op relatief korte tijd en het niveau van de wissels gaat niet in stijgende lijn. Je mag zeggen over de tomorrowland-samenwerking wat je wil, maar dat vind ik nog wel stijl en kwaliteit uitstralen.

  19. #179

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Persoonlijk heb ik nooit echt problemen gehad met sponsoring (geld molen moet draaien), en het Tomorrowland thema kan ik best wel smaken omwille van het creatieve en fantasierijke aspect.

    Maar een paar irritante Youtube-smoelen op een attractie plakken, is toch voor mij ook een brug te ver. Nog een geluk dat er niet al te veel te themen valt aan deze attractie en de braakreflex exponentieel daalt hoe hoger het ding gaat.

  20. #180

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Pfffff neen plopsa zo ga je toch niet beginnen met wat populaire youtubers als thema te gebruiken, dit is wel het laatste wat een mens wil zien.

    Ik hoop dat dit een vervroegde 1 april grap is want dit is echt niks voor een themapark.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •