Ze mogen wel degelijk hun balans optrekken hoor. En toegegeven, dit is de manier om het te doen, in a way.

Moet ik dan nu aan de voeten liggen van Plopsa omdat ze, toegegeven, een machtige coaster aan het bouwen zijn met een afgrijselijk kleurschema (vind ik persoonlijk) op een heel ondoordachte plaats.

Over Bellewaerde ga je me niet horen klagen btw hier. Ik vind hun toevoegingen, zelfs Dawson, passen binnen hun plaatje en en ook mooi uitgevoerd, met duidelijke logica en waar er nagedacht is over locatie en kleurschema's. Maar dat is niet zo relevant hier voor dit topic.

Ik heb gewoon t gevoel dat ze dit een 'goedkope' poging is om, zoals je zegt, een ander publiek te bereiken. Zo in de logica van "kom ja, we bouwen gewoon iets geks dat overkop gaat, met lanceringen en uniek is hier, we plaatsen dat hier wel ergens en klaar, t volk komt wel." Da's toch jammer als je dan ziet wat ze wél kunnen doen; met bvb. Heidi, waar er wel nagedacht is over plaatsing en thema. (Ook al botste het miss wat, en zeker nu met de dino's, but hey, ik verwacht ook geen samenhang, zoals je zegt, doen ze al jaren niet meer, dus ik verwacht t ook niet.)