X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 269

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Hahahaha Plopsa stelt nooit teleur om de clash met omliggende attracties zo groot mogelijk te laten zijn. Ik geloof dat er niet veel thema's zijn die zo extreem botsen met een piratenthema als sci-fi.

    Ze zijn alleszins wel consequent in hun afkeer van thematisch coherente zones.
    De voormalige Wizzy en Woppy zone is inmiddels verbrokkeld tot niet minder dan 3 verschillende thema's. Met Dino splash sloegen ze twee vliegen in één klap: weg kasteelzone én weg tiroler-bergdorp-vibe. De piratenzone zag er waarschijnlijk te goed uit.

    15 miljoen is een ongezien bedrag voor een enkele nieuwe attractie bij plopsa!

  2. #2

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Hahahaha Plopsa stelt nooit teleur om de clash met omliggende attracties zo groot mogelijk te laten zijn. Ik geloof dat er niet veel thema's zijn die zo extreem botsen met een piratenthema als sci-fi.

    Ze zijn alleszins wel consequent in hun afkeer van thematisch coherente zones.
    De voormalige Wizzy en Woppy zone is inmiddels verbrokkeld tot niet minder dan 3 verschillende thema's. Met Dino splash sloegen ze twee vliegen in één klap: weg kasteelzone én weg tiroler-bergdorp-vibe. De piratenzone zag er waarschijnlijk te goed uit.

    15 miljoen is een ongezien bedrag voor een enkele nieuwe attractie bij plopsa!
    Klopt helemaal. Benieuwd of ze voor deze baan ook maar één trein aanschaffen en de operations door slechts één personeelslid laten doen

    Maar dan nog: Het blijft een verbazingwekkende keuze voor Plopsa en eigenlijk de eerste keer dat ik écht geinteresseerd ben in een Plopsa-Project.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •