Dan heb ik idd geluk gehad. 4 keer RTH bereden in de namiddag en mijn oudste zoon zelfs 5 keer. Dat ding reed aan volle capaciteit: twee treinen, alle stoelen mochten bezet worden en als derde man van ons trio ben ik geregeld op eigen initiatief en aanvraag naast een onbekende gaan zitten. Als abonnee moet ik eigenlijk niet te veel klagen na een minder dagje, dat kostte enkel maar de naft.

Maar ik verplaats me mentaal al eens in de occasionele bezoeker, iets wat wij allemaal geregeld zijn in buitenlandse parken. Dan zou ik me dik bekocht voelen en kan het park volgens mij niet al deze minpunten afwimpelen op de pandemie of het - zelfs warmer dan normale - weer van de afgelopen kerstvakantie. Misschien kampen ze met acuut personeelstekort waardoor attracties later of helemaal niet openen. De crowd-manager buiten bij Anubis hoorde ik met een collega in vlekkeloos Frans communiceren. Niks mis mee natuurlijk, zeker als je met behulp (buitenlands?) personeel attracties kan open houden.

Mijn advies aan allen die willen komen: Wees niet te vroeg present. Okee, kort na 10 uur kan je misschien snel Heidi en of Draak doen, maar veel soeps is er tot 13:00 niet open. Dan kom je beter tegen de namiddag, al illustreert bovenstaande post dat dit geen garantie is op een attractie-rit-rijk dagje. Mijn advies aan allen die niet willen komen: ...