Als Plopsa gokt dat erg lage temperaturen in toekomstige winters een zeldzaamheid zullen zijn, slagen ze twee vliegen in één klap. Winteropening zónder extra kosten. Wanneer hun winteropening echter de kwalijke reputatie krijgt van een park waarvan het meerendeel van de hoofdattracties eruit ligt lijkt me dat geen al te best effect te hebben op de mond aan mond reclame. Dan druk ik me nog voorzichtig uit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
Mijn vermoeden van personeels-schaarste - eerder dan personeelsbezuiniging - als mogelijke reden voor het later of niet openen van bepaalde attracties, is hiermee dus nog niet weggeëbt ...
Personeel dat later ingezet wordt, kan natuurlijk wel een bezuiniging zijn: dat personeel is er immers wel, maar het wordt selectiever ingezet. Het wel niet altijd zo dat personeel voor dino splash dan 's ochtends wordt ingezet bij ticketcontrole. Daar zou steviger bezuinigd kunnen worden. Als je de attracties aan de achterkant van het park pas later laat openen moet je je techniekers ook minder uren betalen, dan wanneer ze alles voor parkopening moeten nagekeken hebben. Da's ook een bezuiniging op personeelskosten.

Persoonlijk vind het vroeger sluiten en later openen van je park naar je bezoekers toe een eerlijkere vorm van bezuiniging.