X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 269

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Wat mij betreft had het ook stukken donkerder gemogen.
    Toen ik hem deed was buiten al bijna (volledig) donker en was het binnen ook vrij donker op de meeste plaatsen. Op een bepaald punt was het zelfs zo donker dat we verkeerd gelopen zijn, we waren in een hok gelopen waar een acteur zou kunnen staan (en waar dan ook nog eens een kleine ladder op de grond lag). Op dat punt mocht er dus voor mij iets meer verlichting zijn of betere signalisatie, want we hadden op dat punt niet direct een idee waar we heen moesten. Voor de rest deel ik wel je mening over The Tunnel.

    Wat me voor de rest nog opviel, was dat de rij bij Freak Circus een pak vlotter doorschoof dan die van de andere huizen. Bij The Tunnel en Camping 't Zonnetje werden er geen groepen samengesteld en ging iedereen per bubbel naar binnen. Bij Freak Circus werden er wel groepen gevormd (van 8 personen). Het feit dat we deze als laatste deden en het al 21 u was en men waarschijnlijk niet te veel overuren wou draaien zal hier waarschijnlijk wel de oorzaak voor zijn. OK dat ze verschillende bubbels samenvoegen om de rij wat sneller te doen vooruitgaan, maar 8 man is naar mijn mening echt te veel voor dit huis. Wij liepen als 7e en 8e man en wij hebben letterlijk geen enkele scare gezien omdat de eersten van onze groep al achter een muur verdwenen waren toen de scare plaatsvond of omdat de gangen er soms zo smal zijn dat je enkel de persoon voor u ziet.

    En de drukte in het park was niet normaal. Toen wij voor Freak Circus stonden te wachten liep er een medewerker voorbij die een collega tegenkwam en die zei letterlijk: "tis hier een zottekot!". Wij waren rond 17 u aangekomen en we hebben op 5 uur enkel de 3 spookhuizen en 2x RTH gedaan, waar - ik weet niet of het besparingen zijn of het een personeelstekort is - maar 2 operators aanwezig waren. Chapeau voor deze mannen, want de operations aan RTH waren echt top, ookal miste ze een operator. Ik heb de attractie al verschillende keren gedaan dat ze er met 3 stonden en dat het veel minder vlot ging.
    Laatst gewijzigd door ExpeditionGeForce; 22-10-21 om 16:31.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •