X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 269

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Ook eens door de kalender voor 2021 gegaan. Maar liefst 9 uitverkochte dagen al, waarbij enkele weekends en opeenvolgende zondagen.
    Vind dat toch wel wat sneu voor abonnees. Stel je nu voor dat je een gezin bent waar de papa en mama steeds op zaterdag ook moeten werken, dan kunnen die in een bepaalde maand bijna niet in het park geraken...

    Dan lijkt het mij toch eerlijker om die uitverkochte dagen te spreiden per maand en afwisselend een zaterdag en een zondag te nemen.

    Dat ter zijde, ook ik kijk uit naar deze coaster en idd, een stijlbreuk met al het melig Plopsa-IP-gedoe.
    Money money money.. al het andere interesseert Plopsa zich niet voor.

  2. #2

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Money money money.. al het andere interesseert Plopsa zich niet voor.
    Is dat niet wat elk bedrijf wilt? Toegegeven de meeste proberen een grote meerwaarde te maken en die word dan aangenomen als minder hebberig.

    dat gezecht zijnde het soort me toch ook dat er al 9 dagen zijn uitverkocht. Ikzelf heb geen abo op plop. Dat wil zeggen dat ik op een goede dag zal kijken van gaan we of gaan we niet. Een uitverkochte dag is dan wel balen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •