Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
Ik... ik weet het absoluut niet... Langs de ene kant heb ik zin om te facepalmen, langs de andere kant zien die concept arts er wel cool uit. Netjes uitgewerkt maar dit thema lijkt mij echt niet in Plopsa te passen. Ze hadden op z'n minst toch voor een betere naam kunnen kiezen?! "The Ride to Happiness by Tomorrowland" is een enorme brok en bekt niet goed. En hoe kort je dat af? De Happy coaster?

Nog steeds enorm blij dat die coaster er staat hoor, daar niet van
Je omschrijft eigenlijk exact hoe ik er ook over denk.

Zo’n coaster kan je enkel maar toejuichen, maar wat heeft Plopsa in godsnaam te zien met Tomorrowland? In mij ogen is dit gewoon een zoveelste poging om naast de indrukwekkende rit ook thematisch de attractie verkocht te krijgen aan het doelpubliek voor deze baan.

Echter versnippert Plopsa enkel maar verder op deze manier in een hoopje bij elkaar gegooide en onsamenhangende thema’s, waardoor het park mogelijks nog chaotischer wordt dan het al was.

Pas op, ik zie dit plannetje voor hen nog lukken hoor, maar ik vind het uiterst on-origineel om er gewoon weer een gekend IP tegenaan te gooien in plaats van zelf creatief uit de hoek te komen. Achja, Plopsa is en blijft nu eenmaal de commerciële hoer onder de Belgische parken en toonde al eerder aan helemaal niet schuw te zijn z’n bezoekers te bekogelen met product placement. Of een kinder-gericht park daarvoor bedoeld is, vrees ik van niet. Leuke baan, vreselijk uitgevoerd ...