X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 269

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    Onder het thema "nuttige weetjes": zonet gezien dat de consumptiecheques van Edenred aanvaard worden bij alle horecapunten in PDP (m.u.z van het Plopsa Hotel). Geen idee of dit voor Sodexo ook het geval is, maar ik deel het alvast even mee voor de mede gelukkigen die consumptiecheques toebedeeld kregen en een tripje richting De Panne in het verschiet hebben.
    Als ze nog niet op zijn... Ik had er ook, maar bij Sodexo worden consumptiecheques om een of andere bizarre reden ook in supermarkten aanvaard. En sterker nog, je kunt dan zelfs niet meer met je eco- of maaltijdcheques betalen als je consumptiesaldo nog niet op is (omdat daar een eerdere vervaldatum opstaat). Zelfs al drukt de kassier(ster) uitdrukkelijk op Lunch (of Eco) Pass schakelt het systeem automatisch naar de Consumption Pass. En dit alles voor het gemak van de gebruiker natuurlijk hé...

    En dan sta je in een meubelwinkel, elektronicazaak, ... waar je dus niet met maaltijdcheques kunt betalen en je consumptiecheques zijn al op. Eerst moeten die winkels verplicht sluiten en de supermarkten zien profiteren van de coronacrisis, en nu gaan de supermarkten nog een tweede keer met "hun" geld lopen. Ik vind het schandalig.

    Om ontopic te blijven, zo verliest PDP dus ook weer, met die consumptiecheque ben je al sneller geneigd om jezelf iets extra te kopen dat je anders niet zou kopen (tenminste, dat is toch exact waar hij voor bedoeld is), maar als bij iedereen de supermarkt er al mee gaan lopen is gaan ze er in PDP ook niet meer veel profijt aan hebben...

    Gelukkig aanvaarden ze als ik het goed heb ook nog steeds maaltijdcheques. Is de consumptiepas ook geldig in souvenirshops? Het lijkt mij eigenlijk vooral daar waar ze er profijt mee zouden kunnen doen, dat mensen sneller iets zouden kopen wat ze anders niet zouden doen (tenzij iemand bij het eten beslist een extra dessert te nemen ofzo)

  2. #2

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Als ze nog niet op zijn... Ik had er ook, maar bij Sodexo worden consumptiecheques om een of andere bizarre reden ook in supermarkten aanvaard. En sterker nog, je kunt dan zelfs niet meer met je eco- of maaltijdcheques betalen als je consumptiesaldo nog niet op is (omdat daar een eerdere vervaldatum opstaat). Zelfs al drukt de kassier(ster) uitdrukkelijk op Lunch (of Eco) Pass schakelt het systeem automatisch naar de Consumption Pass. En dit alles voor het gemak van de gebruiker natuurlijk hé...

    En dan sta je in een meubelwinkel, elektronicazaak, ... waar je dus niet met maaltijdcheques kunt betalen en je consumptiecheques zijn al op. Eerst moeten die winkels verplicht sluiten en de supermarkten zien profiteren van de coronacrisis, en nu gaan de supermarkten nog een tweede keer met "hun" geld lopen. Ik vind het schandalig.

    Om ontopic te blijven, zo verliest PDP dus ook weer, met die consumptiecheque ben je al sneller geneigd om jezelf iets extra te kopen dat je anders niet zou kopen (tenminste, dat is toch exact waar hij voor bedoeld is), maar als bij iedereen de supermarkt er al mee gaan lopen is gaan ze er in PDP ook niet meer veel profijt aan hebben...

    Gelukkig aanvaarden ze als ik het goed heb ook nog steeds maaltijdcheques. Is de consumptiepas ook geldig in souvenirshops? Het lijkt mij eigenlijk vooral daar waar ze er profijt mee zouden kunnen doen, dat mensen sneller iets zouden kopen wat ze anders niet zouden doen (tenzij iemand bij het eten beslist een extra dessert te nemen ofzo)
    Wij zijn een tijd geleden overgeschakeld op Edenred vanwege dus inderdaad zulke praktijken bij Sodexo. Werkgever had na maanden klachten helemaal genoeg ervan. Ook problemen met MC's die steeds te laat gestort werden en op random data, waardoor collega's en ikzelf al wel eens in de supermarkt aan de kassa stonden - in de veronderstelling dat ze 3 dagen geleden zoals hoorde gestort waren - met een "ontoereikend saldo".
    Onze consumptiecheques, ecocheques en ook de "tickets compliments" kunnen wij gewoon zelf uit kiezen aan de kassa welke we als betaalmiddel gebruiken. Dus wij hebben ze totnogtoe opgespaard met het idee ze in de zomer tijdens ons verblijf aan zee te gebruiken in de 101 resto's en brasseries waar je ze kan inruilen, en daarbij dan tot de conclusie gekomen dat ze ook in PDP aanvaard worden.
    Tot nu toe enkel horecapunten gezien in de lijst, geen (souvenir)winkels en ook de kassas zelf voor tickets gaat niet lukken vrees ik.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •