X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 157
  1. #41

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Update van Vekoma zelf, met een hint naar de start van de bouw van een achtste baan binnen enkele weken (de mijntrein?):


    Naam:     energyoverview.jpg
Bekeken:  996
Groote:   635,8 KB
    (klik om te vergroten)

  2. #42

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    (de mijntrein?)
    Of slaat Energylandia iedereen met verstomming en toveren ze nog een extra nieuwe (junior) coaster uit hun hoed?

  3. #43

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Of slaat Energylandia iedereen met verstomming en toveren ze nog een extra nieuwe (junior) coaster uit hun hoed?
    Daar heeft het inderdaad alles van weg. Aan de hand van het bijschrift van de instagrampost leidt ik eruit af dat het onderdeel wordt van hetzelfde gebied als de nieuwe launchcoaster. Een gevalletje Taron-Raik dus?!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #44

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Ze hebben daar al wel een junior boomerang, dus zal het wellicht een ander model zijn. Gezien de ruimte die ze daar hebben en de manier waarop ze uitbreiden, denk ik persoonlijk ook niet dat de achtbanen door elkaar heen zullen lopen.

  5. #45

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Een Motorbike Coaster ontbreekt nog in hun assortiment

  6. #46

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Ik denk eerlijk gezegd ook wel dat het iets spectaculairder zal worden dan een junior coaster, want op de 3 o's zeggen ze dat het een meesterwerk wordt.

  7. #47

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    Ik denk eerlijk gezegd ook wel dat het iets spectaculairder zal worden dan een junior coaster, want op de 3 o's zeggen ze dat het een meesterwerk wordt.
    Dat 'meesterwerk' slaat op de grote launchcoaster (7de coaster) en niet op deze onaangekondigde extra baan (8ste coaster).
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  8. #48

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Was er niet ook nog sprake van een nieuwe generatie TILT-Coaster van Vekoma?

  9. #49

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Was er niet ook nog sprake van een nieuwe generatie TILT-Coaster van Vekoma?
    Dat is inderdaad al een langlopend gerucht, maar deze track lijkt mij niet geschikt hiervoor

  10. #50

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Is dit niet gewoon de track die Vekoma tegenwoordig standaard gebruikt?

    Akkoord dat bij het Tilt segment er veel techniek in zal moeten zitten. Ik verwacht wat dat betreft zoiets als by F.L.Y. Waar de launc segmenten ook een volstrekt andere backbone hebben dan de rest van de track.

    Ik kan me ook voorstellen dat het wellicht nog wat vroeg is voor de TILT 2.0. Maar op hoe veel banen zitten we dan intussen niet? Aqualantis (nr. 7 als ik Yelle hierboven volg) kunnen we de bouw goed van zien. Dan nog een onaangekondigde junior-coaster (Nr. 8). Een mine-train (nr. 9), een Tilt (Nr. 10).. En het zou me niet verbazen als er nog wat junior/kiddy banen tussenin komen.

    *heavy breathing*

  11. #51

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Het zou om een kloon van Raven gaan die in Fårup Sommerland komt. Nog een Family Boomerang dus.
    Naam:     raven.png
Bekeken:  956
Groote:   470,6 KB
    Naam:     image0.jpg
Bekeken:  903
Groote:   272,1 KB

    Track is ondertussen toegekomen:
    Naam:     track.jpg
Bekeken:  917
Groote:   46,8 KB

  12. #52

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Een blik op de treinen:
    Naam:     trein.jpg
Bekeken:  754
Groote:   164,2 KB

  13. #53

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Cool. Er zijn duidelijk te weinig thrillcoasters met een nautisch treindesign: ik vind het nog verfrissend.

  14. #54

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    De eerste theming van het gebied werd aangebracht. Waarschijnlijk een F&B-punt:
    Naam:     el1.jpg
Bekeken:  691
Groote:   67,2 KB
    Naam:     el2.jpg
Bekeken:  675
Groote:   67,1 KB

    Het nieuwe gedeelte op het parkplannetje:
    Naam:     elplan.jpg
Bekeken:  727
Groote:   391,8 KB

    En uitbreiding waterpark met extra glijbanen en nieuw (golfslag?)bad:
    Naam:     elwater.jpg
Bekeken:  684
Groote:   195,6 KB

  15. #55

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Zou dat park er ooit ook echt mooi gaan uitzien en verlost worden van al die slechte attracties die er in rotvaart zijn neergesmeten?

  16. #56

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Zou dat park er ooit ook echt mooi gaan uitzien en verlost worden van al die slechte attracties die er in rotvaart zijn neergesmeten?
    Het ziet er naar uit! De kwaliteit lijkt me niet superhoog maar het is alles behalve lelijk, en het totaalplaatje zal best wel in orde zijn denk ik. Al snap ik marketingtechnisch gezien hun strategie om aan 1000 per uur dergelijke investeringen te spreiden. Binnen 4 jaar hebben ze elk mogelijk coastertype op de markt?!?
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  17. #57

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Zou dat park er ooit ook echt mooi gaan uitzien en verlost worden van al die slechte attracties die er in rotvaart zijn neergesmeten?
    Men blijft ook investeren in theming van hun bestaande rides:

  18. #58

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Nu is het niveau van themen best aardig.. maar als ze straks zo met geld gaan smijten in de theming, als wat ze nu doen met uitbreidingen wordt het zeker een top-park.

  19. #59

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Het enige spijtige blijft de naam van het park. Als ik Energylandia zonder context hoor denk ik meteen aan een betonnen/asfalt oppervlakte vol kermisattracties ... Misschien dat ze dit ooit nog wijzigen aangezien ze ineens de theming-boot op gesprongen zijn?
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  20. #60

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Al snap ik marketingtechnisch gezien hun strategie om aan 1000 per uur dergelijke investeringen te spreiden. Binnen 4 jaar hebben ze elk mogelijk coastertype op de markt?!?
    Binnen 4 jaar zijn die regionale EU-subsidies misschien opgedroogd. IJzer smeden als het warm is, dus.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •