X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 5 van de 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 157
  1. #81

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Deze nieuwe video van Energylandia geeft een mooie kijk op de huidige stand van zaken van het nieuwe themagebied. De theming rond de achtbaan blijkt nog achter te staan op de rest van het gebied.


  2. #82

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Volgens de 3 o's zou het nieuwe themagebied wegens corona pas in 2021 openen.

    Bron

  3. #83

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Ten minste 1 boot/trein is toegekomen!

    Naam:     trein.jpg
Bekeken:  1670
Groote:   39,3 KB
    Naam:     trein.png
Bekeken:  1633
Groote:   604,0 KB

  4. #84

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Bootvormige treinen zijn hip de jongste tijd.
    Ziet er niet al te beroerd uit, maar erg sexy is het toch niet altijd...

  5. #85

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  6. #86

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Ook de Family Boomerang doet zijn testritjes:

    Naam:     boomerang.jpg
Bekeken:  1318
Groote:   333,1 KB

  7. #87

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ASCENDIO1 Bekijk Berichten
    Vraag mij toch af hoe had zit met die Mine train coaster die er al 2 jaar ligt
    Funderingen worden gegoten zoals je op RCDB kan zien of hier:

    Naam:     minetrain.jpg
Bekeken:  1347
Groote:   3,41 MB
    Bron

  8. #88

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Volgend jaar openen ze gewoon alles tegelijk.

  9. #89

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Hier zijn nog enkele bouwfoto's van mijn bezoek (bijna 2 weken geleden). Ik weet niet hoelang de werken stil hebben gelegen door corona, maar als ik zag hoeveel werk er nog moet gebeuren denk ik dat zelfs zonder corona het gebied dit seizoen niet zou klaar geraakt zijn.












  10. #90

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    Hier zijn nog enkele bouwfoto's van mijn bezoek (bijna 2 weken geleden). Ik weet niet hoelang de werken stil hebben gelegen door corona, maar als ik zag hoeveel werk er nog moet gebeuren denk ik dat zelfs zonder corona het gebied dit seizoen niet zou klaar geraakt zijn.
    De grote werf op de voorgrond van je foto's is voor de nieuwe mijntrein en staat los van Aqualantis.

    Naam:     el1.jpg
Bekeken:  1062
Groote:   133,0 KB

    Naam:     el2.jpg
Bekeken:  1017
Groote:   94,3 KB

    Naam:     el3.jpg
Bekeken:  1109
Groote:   58,2 KB

  11. #91

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Vandaag (16/10) is de laatste dag dat Energylandia zal open zijn dit jaar. Ze sluiten vroeger dan voorzien dit seizoen wegens het stijgend aantal besmettingen en de daaraan gekoppelde nieuwe maatregelen. Ook het winterseizoen werd volledig geschrapt.

    Een vroegere opening van het nieuwe gebied dit jaar is daarmee volledig uitgesloten.

  12. #92

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    En de volgende coaster gaat de hoogte in!
    Naam:     energy.jpg
Bekeken:  835
Groote:   285,8 KB

  13. #93

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    En de volgende coaster gaat de hoogte in!
    Naam:     energy.jpg
Bekeken:  835
Groote:   285,8 KB
    Das toch gewoon de boomerang die er al een hele tijd overeind staat en al testen op plaatsvonden?

  14. #94

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Dacht ik eerst ook, maar je ziet ook nieuwe supports: recht onder de top van de lifthill van die boomerang, en dan wat lagere ook!

  15. #95

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Inderdaad. Van links op de foto tot ongeveer het midden, onder de track van Dragon Adventure, staan enkele supports en vlak onder het einde van de lifthill van de boomerang de hoogste.

  16. #96

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    De vaargeul en station van de bootvaart en het station van de boomerang "Light Explorer" zijn goed zichtbaar op deze foto. Het lijkt erop dat vooral de bestrating nog ontbreekt (en het water natuurlijk).


    Ook de opbouw van de mijntrein gaat vlotjes:
    Naam:     mijntrein.jpg
Bekeken:  599
Groote:   371,0 KB

  17. #97

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Het in elkaar zetten van een achtbaan op zich is ook geen grote uitdaging. Een mijntrein baan moet het echter toch vooral hebben van zijn theming. Benieuwd wat ze daar mee gaan doen. De eerste themazones rondom Zadra en Aqualantis zien er best goed uit. Misschien dat ze er weer een stapje bovenop doen?

  18. #98

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Sja, Energylandia ... een park waar ik kop nog staart aan krijg. Ik ben er zelf nog niet geweest (zou in 2021 moeten veranderen), maar ik snap helemaal de set up achter dit park niet. Het lijkt net RCT3 in Sandbox mode. Allemaal standaardmodellen (Vekoma SLC, Vekoma Family Boomerang 238 & Rebound model, Vekoma Junior 243 & 335 model, Vekoma Family Suspended 435, ...), dan nog wat Preston & Barbierie baantjes, een Dragon, ... en plots een Intamin Hyper, een gigantische RMC Hybrid, een spectaculaire Vekoma New Gen Launch Coaster. En het ene wordt uitvoerig gethemed en het andere zo goed als nihil.

    Beetje vreemd park dit ... Ben ik blij met (de meeste) van deze banen in Europa? Tuurlijk! Maar (en dit zal een zeer onpopulaire opinie zijn) had ze liever verspreid gezien over andere goeie Europese parken dan allemaal samengegooid in 1 vreemd Pools park ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  19. #99

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Beetje vreemd park dit ... Ben ik blij met (de meeste) van deze banen in Europa? Tuurlijk! Maar (en dit zal een zeer onpopulaire opinie zijn) had ze liever verspreid gezien over andere goeie Europese parken dan allemaal samengegooid in 1 vreemd Pools park ...
    Ik begrijp je ergens hoor. Ik heb het geluk gehad zowel Legendia als Energylandia te bezoeken. Als ik zonder voorkennis had moeten raden welk in 2014 opende en welk er 60 jaar oud was zou ik ze gewisseld hebben. Doordat het allemaal aan zo'n rotvaart wordt neergesmeten ontbreekt een logische/overzichtelijke parkstructuur volledig en voelen veel van de attractie al verouderd aan nog voor ze goed en wel open zijn. Oorspronkelijke decoraties uit het openingsjaar vielen twee jaar geleden al uit elkaar. Ik vrees dat zelfs wanneer een groot deel van die attracties uiteindelijk nog zou ingeruild worden voor exemplaren die met iets meer zorg gepland en ontworpen werden je de basisrommeligheid van de parkindeling niet meer zal kwijtgeraken.

    Zelfs bij die nieuwere gebieden die toch een kwalitatievere eerste indruk maken kunnen ze het niet laten om er te pas en te onpas wat zamperlameuk over uit te strooien en lijken ze niet de moeite te nemen om dat doordacht te ontwerpen. Hoe ik het nu bekijk verloopt de ingang onder de disco-coaster, maar vind ik het een pak lastiger om van daaruit een natuurlijk aanvoelende weg te vinden naar het station van die coaster. Het is ook zo bizar om dat tempelgebouw langs de zijkant te benaderen.

  20. #100

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Ik denk dat het voorste deel van het park vooral vol gegooid is met eenvoudige meuk om enige substantie te kunnen bieden in kwantiteit. In het achterste gedeelte gaan ze nu door met meer kwaliteit. (minstens) één van de banen uit het oude gedeelte staat al te koop. Het zou me dan ook niets verbazen als uiteindelijk het voorste gedeelte ook "opgeruimd" wordt eens het achterste gedeelte klaar is.

    @Pretparkfreak7. Zoals ik het zie kom je inderdaad onder de Disco-Coaster door binnen. Daarna heb je gewoon een groot hoofdpad dat een flauwe bocht naar rechts maakt. Net na die bocht is de ingang van die vekoma aan de rechter kant.

    Het lijkt er momenteel wel op dat er in diezelfde flauwe bocht naar rechts, ook een aftakking naar links is, maar dat lijkt me dood te gaan lopen en enkel bedoelt te zijn om die Boomerang aan te kunnen sluiten. Wellicht komt daar wel een personeelsdoorgang.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •