X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Welk land is het woodie-walhalla van Europa (openbaar stemmen, maar ??n keuze mogelijk).

Stemmers
16. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Duitsland

    2 12,50%
  • Nederland

    4 25,00%
  • Polen

    0 0%
  • Spanje

    0 0%
  • Verenigd Koninkrijk

    4 25,00%
  • Zweden

    6 37,50%
  • Ander land (graag vermelden welk land)

    0 0%
Resultaten 1 tot 14 van de 14

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Welk land is het woodie-walhalla van Europa

    Ik heb te weinig woodies gedaan om hier te stemmen, maar even een offtopic-vraagje:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    De scheenbeugels neem ik er bij, al is dit wel een reden om de coaster geen +10 keer te berijden, zelfs op kalme dagen. !
    Jullie hebben volkomen gelijk als je nu denkt daar is ze weer met die vraag maar toch: Dit klinkt alsof je er wat last van had? Indien ja, wat is jouw strategie om zo normaal mogelijk in Untamed te kunnen zitten? Volgend jaar wil ik hem zelf uittesten en gezien mijn beenlengte wil ik tegen dat zo veel mogelijk informatie verzamelen.
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: Welk land is het woodie-walhalla van Europa

    Off topic antwoord: front of nabij front meer last aan schenen dan back. Rechts meer last dan links (kan aan operator liggen, die sluit de beugels). Tip (pas uit te voeren na zoveelste reride): heel de rit op de tippen van je tenen duwen en beugel met ??n hand vasthouden. Da's idd vrijheid-ontnemend en toch wel jammer. Zie trouwens ook Wildfire, al herinner ik me daar minder tot geen last.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •