X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 43

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [SF] Snelste, langste, hoogste achtbaan ter wereld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik vraag me trouwens ook af in hoeverre dit gevolgen heeft voor het Six Flags park in Dubai.
    Six Flags Dubai is dacht ik afgelast. De andere 3 parken in de buurt halen niet de verwachte bezoekersaantallen, en een 4e park ziet toevoegen in de regio ziet Six Flags niet zitten. Vandaar dat het project opgeschort is.
    De powersplash die besteld is geweest zou naar Six Flags over Texas gaan volgens geruchten (maar eind deze week zijn de Six Flags aankondigingen dus dan horen we het wel).

  2. #2

    Re: [SF] Snelste, langste, hoogste achtbaan ter wereld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door typhoon200 Bekijk Berichten
    De powersplash die besteld is geweest zou naar Six Flags over Texas gaan volgens geruchten (maar eind deze week zijn de Six Flags aankondigingen dus dan horen we het wel).
    Wordt dus spannend eind deze week

  3. #3

    Re: [SF] Snelste, langste, hoogste achtbaan ter wereld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door typhoon200 Bekijk Berichten
    Six Flags Dubai is dacht ik afgelast. De andere 3 parken in de buurt halen niet de verwachte bezoekersaantallen, en een 4e park ziet toevoegen in de regio ziet Six Flags niet zitten. Vandaar dat het project opgeschort is.
    De powersplash die besteld is geweest zou naar Six Flags over Texas gaan volgens geruchten (maar eind deze week zijn de Six Flags aankondigingen dus dan horen we het wel).
    Het project is niet definitief afgelast. En net zoals Arabi? is het geen project van Six Flags zelf. De projectontwikkelaar heeft nog enkele jaren de tijd om het park alsnog door te laten voordat de licentie/samenwerking met Six Flags volledig van Tafel is.

    Misschien dat Rein hier wat meer details over weet.

  4. #4

    Re: [SF] Snelste, langste, hoogste achtbaan ter wereld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Het project is niet definitief afgelast. En net zoals Arabi? is het geen project van Six Flags zelf. De projectontwikkelaar heeft nog enkele jaren de tijd om het park alsnog door te laten voordat de licentie/samenwerking met Six Flags volledig van Tafel is.

    Misschien dat Rein hier wat meer details over weet.
    Volgens wat ik weet gaat Six Flags Dubai er inderdaad nooit komen. Of toch niet met DXB Entertainment, welke de uitbater is van vele parken daar en ook zou worden van Six Flags. Zij blijven de verliezen maar opstapelen en er bleek eerder dit jaar geen geld meer te zijn voor het Six Flags Dubai project. Ondertussen hebben ze 7,5 miljoen dollar aan Six Flags Entertainment Corp. overgemaakt wegens het afspringen van de deal.

    Ongeveer 10 attracties die reeds aangekocht werden zouden naar de andere parken van Dubai Parks and Resorts gaan.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •