X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 43

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [SF] Snelste, langste, hoogste achtbaan ter wereld

    Dit zou inderdaad een hele interessante achtbaan kunnen worden, maar ik blijf ook kritisch over de haalbaarheid. Eerst zien en dan geloven.

    Om echt eerlijk te zijn stoort het me wel een beetje dat ze deze coaster uitgerekend in Saudie-Arabië willen bouwen. Dit is één van de zeer weinige landen die ik niet vertrouw en waar ik me zelfs als toerist niet helemaal op mijn gemak zou voelen. Ik vind het heel erg om zoiets te moeten zeggen maar het is helaas wel de waarheid
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: [SF] Snelste, langste, hoogste achtbaan ter wereld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Om echt eerlijk te zijn stoort het me wel een beetje dat ze deze coaster uitgerekend in Saudie-Arabië willen bouwen. Dit is één van de zeer weinige landen die ik niet vertrouw en waar ik me zelfs als toerist niet helemaal op mijn gemak zou voelen. Ik vind het heel erg om zoiets te moeten zeggen maar het is helaas wel de waarheid
    Het is Saudi-Arabië dat een SF park en zo'n achtbaan wilt he, het is niet dat SF of Intamin die plek hebben gekozen voor dit project. De Saudi's waren vragende partij en SF & Intamin verkopen aan hun.

  3. #3

    Re: [SF] Snelste, langste, hoogste achtbaan ter wereld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Dit is één van de zeer weinige landen die ik niet vertrouw en waar ik me zelfs als toerist niet helemaal op mijn gemak zou voelen.
    Was uitgerekend Saudie-Arabië niet bezig zich om te scholen tot toeristische topbestemming om klaar te zijn voor het moment dat de oliebronnen opdrogen? Ik denk dat er wel heel wat landen zijn waar je het momenteel slechter kan treffen als toerist. Al zou ik er de herenliefde nu ook niet van de daken gaan schreeuwen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •