X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 395

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Ik hoop van harte dat deze megacoaster een schot in de roos wordt, want ik vrees dat Walibi de komende jaren opnieuw meer zal teleurstellen dan verrassen.

    Walibi Belgium is zowat het enige park in België die ik respecteer en toch heb ik het gevoel dat hun eigen houding hun groei in de weg staat. Men klaagde over een niet gestage groei in bezoekersaantallen voor 2019, terwijl ik na wat navraag werk bij vele mensen die niks met pretparken hebben tot de conclusie kom dat meer dan de helft niet eens wist van Walibi’s nieuwe attracties zowel voor 2019 en 2018. Volgens mij faalt hun marketing en communicatie afdeling gewoon te hard met zich degelijk richten op Vlaams België waardoor heel wat potentiële nieuwe bezoekers verloren gaan.

    Naast dit vind ik de huidige social media aanpak om de ogen uit te krabben (103728 emoji’s en weet ik veel wat op Facebook en Instagram die net door een kind van 8 geplaatst zijn) en alles behalve uitnodigend om te lezen, laat staan mij warm te maken voor het park.

    Als ik me niet vergis heeft nog heen enkele abo houder ook maar iets vernomen van enige vorm van compensatie door de onvoorziene sluiting, waar wederom de dienst communicatie in gebreke komt hier.

    Verder is het park zelf nochtans enorm verbeterd de afgelopen jaren, en niet enkel op vlak van aanbod en uiterlijk, maar ook spreekt een pak meer personeel al een woord of meer Nederlands, is de kwaliteit van het eten toch ietwat omhoog geschroefd en ook de vriendelijkheid is een pak beter dan we voorheen in Waver gewoon waren.

    Ik hoop dat deze megacoaster ook een kans wordt die het park deze keer niet zal laten schieten om degelijk te adverteren (ook bij NIET Fransen) en werk maakt van een degelijkere vorm van communicatie. Ze zijn alvast op goeie weg qua bouw want het lijkt er goed vooruit te gaan!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Daar ben ik toch niet mee akkoord hoor. De adverts over Tiki Waka waren tot vorig jaar nog op de tv te zien, posters met Popcorn Revenge waren overal te zien en hun sociale media zit redelijk goed maar is misschien ietwat schreeuwerig. Werkt overigens wel bij kinderen en jongeren dus die tactiek begrijp ik wel.

    Het lijkt mij echt heel moeilijk dat mensen de marketing dan volledig over het hoofd gezien zouden hebben of als het niet is opgevallen, tenzij je inderdaad echt niets met pretparken hebt maar dan is de kans dat je zal gaan ook direct veel minder.
    Laatst gewijzigd door Ggolt; 08-06-20 om 17:33.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •