Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
Als ze trouwens dat stuk goed aanpakken met t riviertje en de bruggen kan dat echt een heel geslaagd gebiedje worden bedenk ik me. Beetje zoals het pleintje voor Goliath in WaHo, maar pakken beter. Vind dat pleintje daar wel iets hebben, maar t is maar kaal. Als ze dat hier goed aanpakken, kan dat echt goed worden.

Ook hopen dat ze effectief 2 bruggen openen voor de doorstroming in dat gebied. Maar als je de kaart zo ziet moet t haast wel.
Die 2 bruggen openen lijkt me een no-brainer. Door het pad te verleggen krijg je inderdaad passage in het gebied, wat de sfeer alleen maar ten goede komt én voor een betere spreiding van het volk zorgt. Dat was toch ook de hele insteek van het aanpassen van de kinderzone als ik me niet vergis, dus het zou raar zijn dat ze hier dan niet voor kiezen.

In ieder geval gaat het voor een intressante dynamiek zorgen sowieso in de flows van de bezoekers bedenk ik me ook. Waar mensen nu vaak allereerst naar de Loup-garou lopen, of, for some reason, naar de vampire hollen, gaan mensen nu wrss naar heel achter het park hollen. Benieuwd welk effect dit zo gaat hebben.

Nu, realiteit <=> concept-art natuurlijk.
Dit gaat inderdaad voor een volledig andere flow zorgen, maar wel eentje die een betere spreiding in het park zal geven. Want niet iedereen zal 4 of 5 grote attracties zonder wachttijd links laten liggen voor die ene achtbaan. En al zeker niet als die baan een hoge capaciteit heeft (theoretisch 1080ppu, ik hoop dat ze die ten volle benutten)