X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 395

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Zondag ook eindelijk Kondaa gaan uittesten. Een achtbaan waar ik enorm naar uitkeek, al een paar jaar, dus het hielp wel dat ik al wat verslagen heb gehoord & gelezen om toch niet met té grote verwachtingen de baan te doen. Teleurstelling is dan vaak het gevolg.

    In totaal 4 ritjes kunnen doen. Er is duidelijk een groot verschil tussen een koude en opgewarmde Kondaa. 's Morgens voelde het meer aan als een - weliswaar krachtige - B&M hyper met floater airtime. Als hij warm stond was het dan echt meer de ejector airtime die we van Intamin gewoon zijn. Van mij had hij nog iets bruter mogen zijn op dat vlak, moet wel zeggen dat Kondaa enorm smooth aanvoelt. Niet alleen in ervaring maar ook in het aandoen van zijn elementen.

    We hebben er met de podcast-kliek weer een aparte aflevering over gemaakt (die je HIER kan beluisteren ). Geen tijd gehad om foto's te maken, die volgen later nog wel
    Laatst gewijzigd door Phadd-F; 20-05-21 om 12:21.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •