X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 8 van de 20 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 160 van de 393
  1. #141

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    De toegangspoort naar exotic staat toch al redelijk ver richting western op dat pad waar straks de coaster op gaat aansluiten. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze die gaan verplaatsen of tussentijds extra toegang/uitgangspoorten toevoegen naar analogie met bebouwdekom-bordjes van gemeenten. Eventueel kunnen er nog poorten toegevoegd worden op de bruggen naar het plein met de coaster, maar dan is het restaurant daarvan gescheiden.
    'Exotic' is ook breed genoeg om alles wat niet west-europees of Amerikaans is zonder al te veel scrupules in samen te gooien.

    Mij lijkt Walibi een park waar niet bijster veel tranen zouden worden vergoten om thematische versnippering: het park leeft al meer dan 40 jaar zonder noemenswaardig nadrukkelijke themagebieden en je kan niet zeggen dat dat niet draait

  2. #142

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Mij lijkt Walibi een park waar niet bijster veel tranen zouden worden vergoten om thematische versnippering: het park leeft al meer dan 40 jaar zonder noemenswaardig nadrukkelijke themagebieden en je kan niet zeggen dat dat niet draait
    Dat het niet veel mensen iets zou uitmaken, akkoord. Maar nu dat ze toch vollenbak aan het investeren zijn in hun thematisatie, hoop ik dat ze er toch ook duidelijke structuur in aanbrengen!
    Laatst gewijzigd door Ggolt; 05-11-20 om 21:38.

  3. #143

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Dat junglethema lijkt me gaan aan te sluiten bij Exotic Worlds. Het zou bizar zijn dat ze dat gaan afsplitsen.
    Dit lijkt me ook het meest logisch. Vanuit de visuels kunnen we wel enkele accenten zien van het vorige, het lijkt vooralsnog inderdaad een optimalisatie van beide visuals .
    Zie bijvoorbeeld naar de daken. In Exotic World zijn die van stro, in het gebied rond de nieuwe coaster is steen en groensel meer aanwezig. Verder wil ook wel meedelen dat het gebied rond CoT ook meer een Egyptischere look zou hebben, of dat was het doel toch bij het ontwerp van Exotic World.

    Ik wil er toch wel op duiden dat ook dat recent andere themagebied, Karmaworld vier verschillende accenten heeft. Kijk bijvoorbeeld naar het restaurant Delhicous (marktachtig thema), Cobra (slangenthema), Radja River (grotten) en Popcorn Revenge (bioscoopthema). Als het daar klikt, zal het ook wel klikken in Exotic World. Ok, je ziet bv. wel nog een kwaliteitsverschil in de wachtrijen van Cobra of Radja River tov Popcorn Revenge, maar toch is het geheel er wel, zeker op het vlak van immersive experience, wel op vooruit gegaan.

    Wederkerende elementen zoals dezelfde vuilbakken, banken, lantaarnpalen, paden kunnen daar wel voor de lijm zorgen tussen de drie subgebieden.

  4. #144

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Zouden de marketingboyz bij Walibi zo leep geweest zijn om de nieuwe naam van de megacoaster er in te steken?

    (Post op facebook van WaBe vandaag, zoek de namen van de attracties.)

    Naam:     125048156_10158879492091276_3369014170247177464_o.jpg
Bekeken:  1545
Groote:   689,0 KB
    Je vois la vie en des biscuits.

  5. #145

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Ik hoop eigenlijk dat ze het er inderdaad hebben ingestopt . De foto's maken mij allesinds warm om volgend jaar een bezoekje aan Walibi te plannen

  6. #146

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Op het eerste zicht lijken de opties daarvoor origineel, maar weinig wenselijk.
    Een bloemlezing:
    -Mykxotyx
    -Zuliwafer
    -Ciriky
    -Swunfad
    -Vavelee

  7. #147

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Ik kan alvast met zekerheid zeggen dat de naam van de megacoaster er niet in zit, of ik moet er lelijk over gekeken hebben ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  8. #148

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Mischien met de letters die overblijven? is maar een idee e.

  9. #149

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Mischien met de letters die overblijven? is maar een idee e.
    Er blijven veel te veel letters over en er is niets mee te maken. Ik zou wel onder de indruk geweest zijn als ze hadden klaargespeeld dat je zowel met de franse als met de nederlandse woordzoeker een boodschap kreeg als je alle letters die deel uitmaakten van een gevonden woord achterwege liet.

  10. #150

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Teboe? Berg in Suriname
    Behilo? (Madagascar)
    Laatst gewijzigd door dusk; 12-11-20 om 18:41.

  11. #151

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Geen naam maar wel treinen!

    Naam:     trein.jpg
Bekeken:  1271
Groote:   363,6 KB


  12. #152

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Amai, dat station ziet er prachtig uit. Spijtig van de noodladder, maar dat zijn details. Hopelijk krijgen we snel beelden van testen met treinen, al zou ik wel begrijpen dat ze dit pas eind februari/begin maart doen. Is er eigenlijk al een openingsdatum bekend? Want het lijkt mij dat dit wel eens bij het begin van het seizoen kan zijn (dus zaterdag 3 april)

  13. #153

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Amai, dat station ziet er prachtig uit. Spijtig van de noodladder, maar dat zijn details. Hopelijk krijgen we snel beelden van testen met treinen, al zou ik wel begrijpen dat ze dit pas eind februari/begin maart doen. Is er eigenlijk al een openingsdatum bekend? Want het lijkt mij dat dit wel eens bij het begin van het seizoen kan zijn (dus zaterdag 3 april)
    Die noodladder ga je normaal niet zien hé vanaf het pleintje. Ze hebben zelfs express zo'n muurtje gebouwd er naast om het weg te werken. Kuddo's voor dat eigenlijk. Impressive.
    Je vois la vie en des biscuits.

  14. #154

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Heel mooi gedaan van Walibi! Zeker om inderdaad die brandladder achter een muurtje nog te steken. Enig puntje van kritiek: ik had liever geen volledig plat dak gezien want het is nu toch wat vierkantig, maar de theming maakt dat meer dan goed!

    Dat ze nu maar snel die naam en de treinen onthullen!

  15. #155

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    En hier is ie dan...

    Naam:     E4E589A3-8AA4-4C66-ABBE-2B7A2A11DD48.jpeg
Bekeken:  1071
Groote:   241,3 KB

    Foto van Themepark Magic

  16. #156

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Mooi! Krijg zo wat Taron vibes hier bij. Ik hoop o hetzelfde beugelsysteem in ieder geval (Ziet er wel zo uit...)
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #157

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Petje af Walibi, petje af ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  18. #158

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Ik vermoed ook dat het beugelsysteem dezelfde is als die op Taron. Ik krijg bij het zien van de complete baan meer het gevoel van Expedition GeForce. Dit gaat een beest zijn. Volgend jaar zal ik na acht jaar terug een bezoekje brengen aan Walibi. Meer dan één reden om terug te gaan.

  19. #159

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeffreyDC Bekijk Berichten
    Ik vermoed ook dat het beugelsysteem dezelfde is als die op Taron. Ik krijg bij het zien van de complete baan meer het gevoel van Expedition GeForce. Dit gaat een beest zijn. Volgend jaar zal ik na acht jaar terug een bezoekje brengen aan Walibi. Meer dan één reden om terug te gaan.
    Het volledige album staat online, waar het beugelsysteem ook duidelijker zichtbaar is:

    https://www.facebook.com/pg/themepar...7&__tn__=-UC-R

  20. #160

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Ziet er inderdaad mooi uit. We worden de laatste tijd toch altijd verwend met de vormgeving bij achtbaantreinen. Het is al even geleden dat ik er eentje heb zien passeren die er bijzonder beroerd uitzag!

    Gebaseerd op de nabijgelegen Egyptische attractie en het design van de trein zie ik ze voor het thema wel werken met de krokodillengod Sobek. Het past in het thema en zowel de ogen als tanden komen me behoorlijk krokodillig over.

    Naam:     big_IMG-5733.JPG
Bekeken:  2596
Groote:   317,4 KB

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •