Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Pooopings loopt de laatste tijd wel vaker achter. Ze publiceren vrijwel uitsluitend dingen die ze in hun schoot geworpen krijgen via lekken, tips of persberichten. Zelf ergens moeite in steken zit er niet echt (meer) in.. Anders hadden ze dit echt wel gepubliceerd. Respect kennen ze daar écht niet.
Neen hoor. Er waren artikels over de megacoaster waarin letterlijk stond dat er op fansites een uitgelekte naam circuleerde maar dat die nog niet officieel bevestigd was door het park, zonder dat ze deze uitgelekte naam vermeldden. Ik heb het even teruggezocht: klik (laatste alinea). En een later artikel: klik (eerste alinea)

Ze hadden gerust een artikel kunnen schrijven en de naam vernoemen en dat hebben ze bewust niet gedaan. Ik weet niet om welke reden, want in het verleden hebben ze dat nochtans wél al gedaan, daarmee dat ik het nu zo opmerkelijk vond. Verder ga ik je niet tegenspreken, ze publiceren maar al te graag (illegale) bouwfoto's of zaken die via personeelsmemo's van een groot Nederlands park steeds voortijdig uitlekken, al zou ik mij hierover dan weer wél bij Azmidiske aansluiten en zeggen dat dit de hype vergroot en net wel goeie reclame is, maar met de primeur van de naam gaan lopen, tjah... Wie weet zijn ze toch aan het veranderen? Als je hun oude artikels vergelijkt met deze die ze nu schrijven, vind ik eigenlijk wel dat ze toch serieus verbeterd zijn. Maar dat terzijde, hier gaat het topic niet over maar dit wou ik toch even corrigeren.