X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 10 van de 20 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 200 van de 393
  1. #181

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Gisteren (opnieuw) een bezoek gebracht aan de gigantische bouwwerf van Walibi Belgium.

    Wat gaat het nog steeds hard op de bouwwerf.
    Zo wordt er o.a. gewerkt aan de thematisering van het stationsgebouw, toiletblok, shop, centrale plein, 2de attractie en horecapunt:



















    Meer foto's vinden jullie terug op mijn Facebookpagina Themepark Magic:

    https://www.facebook.com/media/set?v...69202400575684
    https://www.facebook.com/themeparkmagic1

  2. #182

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Elke update telkens opnieuw met m'n mond vol tanden staren.

    M'n abo is sinds vorige week in ieder geval ook al aangekocht. Zin in.
    Je vois la vie en des biscuits.

  3. #183

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    De afmetingen van dat station zijn niet min: dit komt in de buurt van die Egyptische tempel bij Oziris!

    Iemand enig idee waar die metalen buisconstructie voor zou kunnen dienen? Ondersteuningen voor decor vallen toch meestal wat hoekiger uit dan dit...

  4. #184

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    De afmetingen van dat station zijn niet min: dit komt in de buurt van die Egyptische tempel bij Oziris!

    Iemand enig idee waar die metalen buisconstructie voor zou kunnen dienen? Ondersteuningen voor decor vallen toch meestal wat hoekiger uit dan dit...
    Als ik mij kan baseren op de specifieke vormen van die constructie, dan denk ik toch dat dit de ondersteuning zal zijn van een redelijk groot decorstuk midden op het plein zoals ook al te zien was in eerdere concepten.

  5. #185

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    https://youtu.be/eficN5y16Jo
    De naam van de achtbaan wordt waarschijnlijk Kondaa.

  6. #186

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumwaffle Bekijk Berichten
    De naam van de achtbaan wordt waarschijnlijk Kondaa.

  7. #187

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Ik twijfel toch nog een beetje. Op de foto hierboven lijkt het decor nog niet afgewerkt te zijn. Volgens mij is het best mogelijk dat de laatste paar letters van de naam nog ontbreken.

  8. #188

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Volgens mij is het best mogelijk dat de laatste paar letters van de naam nog ontbreken.
    Of de eerste letters?? ANA

  9. #189

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Of de eerste letters?? ANA
    Komt duidelijk niets voor:



    Het volledige album vinden jullie hier:

    https://www.facebook.com/media/set/?...72326956929895

  10. #190

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    ik denk dat het nog wel mogelijk is dat bijvoorbeeld de laatste 'a' een 'n' zou kunnen zij, en dat het dan kondan of misschien kondan... zou kunnen zijn

  11. #191

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumwaffle Bekijk Berichten
    ik denk dat het nog wel mogelijk is dat bijvoorbeeld de laatste 'a' een 'n' zou kunnen zij, en dat het dan kondan of misschien kondan... zou kunnen zijn
    Die laatste letter is inderdaad niet goed leesbaar omdat die half afgewerkte decormuur in de weg staat. Misschien zitten er nog een paar letters achter verborgen?
    Once you sit back, you never go back.

  12. #192

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Die laatste letter is inderdaad niet goed leesbaar omdat die half afgewerkte decormuur in de weg staat. Misschien zitten er nog een paar letters achter verborgen?
    Ik hoop in ieder geval dat er nog letters achter zitten want ik ben zelf niet de grootste fan van de naam Kondaa maar ja we zullen nog zien.

  13. #193

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumwaffle Bekijk Berichten
    Ik hoop in ieder geval dat er nog letters achter zitten want ik ben zelf niet de grootste fan van de naam Kondaa maar ja we zullen nog zien.
    Er komen geen letters achter. Kondaa wordt de naam van de nieuwe achtbaan...

  14. #194

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Heerlijke updates! Wat heb ik zin in 2021!

  15. #195

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Dit vond ik interessante foto's om een beetje overzicht te krijgen over hoe dat nieuwe deel aansluit op het bestaande park.

    Naam:     128305785_2765737413755221_611871608077336225_o.jpg
Bekeken:  1208
Groote:   805,4 KB

    Naam:     128066230_2765738617088434_831582055802851790_o.jpg
Bekeken:  1097
Groote:   555,7 KB

    Naam:     128256337_2765738170421812_3032231104892093357_o.jpg
Bekeken:  1294
Groote:   810,7 KB

    Bron

  16. #196

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Dit ziet er echt heel goed uit, wow Walibi here I come

  17. #197

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumwaffle Bekijk Berichten
    ik denk dat het nog wel mogelijk is dat bijvoorbeeld de laatste 'a' een 'n' zou kunnen zij, en dat het dan kondan of misschien
    Kondaniewaduidelijker misschien?

  18. #198

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    De eerste meters van de mega coaster, bijna klaar voor de eerste testritten, super spannend dit.
    https://youtu.be/TYWRqd5HZhs

  19. #199

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Ik ben ook enorm benieuwd naar hoe dat beest gaat rijden. Natuurlijk zou het niet de eerste keer zijn dat pretparkfans na videomateriaal van de eerste testritten in koor zeggen dat het er allemaal wat traag uitziet.

    Ik vind het vooral fijn dat ze daar duidelijk doorwerken met een opening die eventueel al bij de start van het seizoen kan. In de Panne zijn ze er nog niet eens uit hoe ze hun station gaan decoreren. Gesteld dat de parken met Pasen weer open kunnen heeft Walibi dan wel het voordeel van eerst te zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumwaffle Bekijk Berichten
    De eerste meters van de mega coaster, bijna klaar voor de eerste testritten, super spannend dit.
    Je kan video's ook invoegen door op het film-icoontje te klikken: daar kan je de link inplakken zodat je het gelijk op het forum kan zien.


  20. #200

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Puur op het oog vind ik deze baan - om eerlijk te zijn - interessanter dan die van IoA.. Alhoewel de eisen/verwachtingen bij IaO ook pakken hoger liggen natuurlijk (en ik het idee blijf houden dat die baan daar niet aan gaat voldoen - vooral qua totaalplaatje). Of het een airtime monster wordt, moeten we natuurlijk nog zien. Vooral de vele hobbeltjes op het einde lijken me eerder rejected airtime dan Ejector airtime te geven, maar er zitten enkele momenten in die er wel uit zien alsof het hevige ejector airtime gaat worden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •