X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 20 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 393
  1. #21

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Laten we gewoon hopen dat ze niet (weer*) aan die magistrale layout van de baan hebben gefoefeld!
    Ik heb altijd een wilde droom gehad waarin Walibi doelbewust een onjuiste lay-out bekend gemaakt heeft om de concurrentie te misleiden, waarna ze in de lente van 2021 plots aankondigen dat die megacoaster nog veel indrukwekkender wordt dan beloofd ... maar dat is vrees ik een zéér onrealistische droom

    Verder denk ik wel dat de analyse van Belgiumcoasterfreak dicht bij de waarheid zal zitten. Een situatie als Corona heeft zich (denk ik) nog nooit eerder voorgedaan in de recente pretparkgeschiedenis, dus het blijft natuurlijk gissen en hopen dat het meevalt. Maar die analyse hierboven klinkt best wel logisch.
    Once you sit back, you never go back.

  2. #22

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Was die layout erg aangepast? Ik dacht dat er gewoon wat pit wat uitgestreken.

  3. #23

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Was die layout erg aangepast? Ik dacht dat er gewoon wat pit wat uitgestreken.
    Jazeker! Vanaf de eerste mcbr lijkt het er zelfs niet meer op:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #24

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Juist ja! Al die verdwenen bunny hops! Ja... daar hebben ze toch een kans laten liggen. Uiteindelijk zijn het volgens mij vooral de kleine wagentjes die er voor zorgen dat de achtbaan een lagere instapdrempel heeft.

  5. #25

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Ergens ben ik, ondanks de eerste lay-out een pak meer punch had, zeer blij met de uiteindelijke versie van Tiki-Waka. Het is een zeer leuke familie baan die duidelijk enorm in de smaak valt bij de bezoekers en ook thematisch is het geheel zeer mooi afgewerkt.

    Wat de megacoaster betreft: mocht hier ineens een andere lay-out verschijnen zou mij dat erg verbazen, want op de IAAPA Beurs in Orlando werden zowel on-en-offride beelden van de Intamin voor Walibi Belgium als Parc Asterix getoond met zeer concrete renderings én statistieken. Het zou trouwens enorm dom zijn om zo’n briljante lay-out als men nu voorgesteld heeft te veranderen ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  6. #26

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Oke ik heb een probleem: door die lay-outdiscussie van Tiki Waka hier en het feit dat ik tijd te over heb, heb ik het hele Walibi topic van 2018 terug gelezen :-O

  7. #27

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Enkele foto's van de bouwwerf vanuit de lucht gezien.

    Naam:     FCDC424F-3DE9-42EC-9679-D91039366C23.png
Bekeken:  2723
Groote:   742,3 KB

    Naam:     200B1D9A-0223-4F60-93BB-48E0E473A445.png
Bekeken:  2783
Groote:   962,3 KB

    Naam:     1E6C5236-462B-4F2D-BDA6-46A05321A873.png
Bekeken:  2659
Groote:   947,3 KB

    Bron: RTL-TVI en Ameworld

  8. #28

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Gaat die baan ook over de plaats waar vroeger Tornado stond of heb ik een verkeerd idee van diens voormalige locatie? Ik had altijd het idee dat die site later nog kon gebruikt worden voor een uitbreiding(kje)

  9. #29

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Gaat die baan ook over de plaats waar vroeger Tornado stond of heb ik een verkeerd idee van diens voormalige locatie? Ik had altijd het idee dat die site later nog kon gebruikt worden voor een uitbreiding(kje)
    Nee, deze stopt waar Calamity begint en keert dan via een inversie-element terug. Op de plek van Tornado is de evenemententent geplaatst nu.
    Laatst gewijzigd door yelle8; 15-04-20 om 09:17.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  10. #30

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Gaat die baan ook over de plaats waar vroeger Tornado stond of heb ik een verkeerd idee van diens voormalige locatie? Ik had altijd het idee dat die site later nog kon gebruikt worden voor een uitbreiding(kje)
    Toch niet volgens de gegevens die nu beschikbaar zijn. De nieuwe coaster kruist niet met Calamity Mine:
    Naam:     walb.jpg
Bekeken:  2516
Groote:   103,1 KB

  11. #31

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Op de toenmalige persconferentie gevraagd en tornado site blijft vrij voor toekomstige projecten

  12. #32

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Klopt, de baan zal niet verder komen dan de EHBO naast Dalton Terror.
    Alweerrrr een winnaarrrrr

  13. #33

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Nog eens een kijkje op de werf dankzij StarParc:

    Naam:     9653E44F-0E57-4D21-9ED4-CB34D05BE963.jpeg
Bekeken:  2237
Groote:   115,2 KB

    Naam:     D5F41421-125D-40A5-951E-76849829D771.jpeg
Bekeken:  2283
Groote:   130,4 KB

    Naam:     44B426DD-EB6E-40F5-87F1-6ACF72683500.jpeg
Bekeken:  2184
Groote:   110,5 KB

  14. #34

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Het boren van de funderingen is begonnen:
    Naam:     wab.jpg
Bekeken:  2202
Groote:   353,3 KB
    Bron: coastersworld.fr

  15. #35

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Die baan is de reden dat we ons tweejaarlijks bezoek aan walibi uitstellen. Twee jaar geleden zag het er naar uit dat het park goed zou komen als deze baan een betje doet wat hij belooft is Walibi er weer bovenop in mijn ogen.

  16. #36

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Awesome om die werken echt van start te zien gaan. Hopelijk maakt Walibi hier een making-off van hoor. Kon die video's van Pulsar bv. wel smaken.
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #37

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Stiekem hoop ik het ook, maar ik betreur hun gebrekkige communicatie nu ook wel weer... Alle Belgische parken zorgen voor social content tijdens deze periode, behalve Walibi... Op 2 'droge' boodschappen van de directeur na is het best stil. Volg Walibi Holland eens online, en die zijn echt wel goed bezig om het publiek bezig te houden!

    Als het (op één na) grootste park van het land had ik toch wel iets meer home entertainment verwacht tbh, dus ik vrees dat we weinig nieuws zullen krijgen van de nieuwe coaster...

  18. #38

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Stiekem hoop ik het ook, maar ik betreur hun gebrekkige communicatie nu ook wel weer... Alle Belgische parken zorgen voor social content tijdens deze periode, behalve Walibi... Op 2 'droge' boodschappen van de directeur na is het best stil. Volg Walibi Holland eens online, en die zijn echt wel goed bezig om het publiek bezig te houden!

    Als het (op één na) grootste park van het land had ik toch wel iets meer home entertainment verwacht tbh, dus ik vrees dat we weinig nieuws zullen krijgen van de nieuwe coaster...
    Gho, eerlijk, dan heb ik liever die droge speech van Jean-Christophe Parent hoor. Akkoord, Walibi Holland is in deze tijden van lockdown veel actiever op sociale media en da's wel leuk voor fans en Nederlandse tieners. Maar die video's van hun experimentjes met Scott Bravenboer vind ik tenenkrommend. Om het op zijn Antwerps te zeggen: 'ik krijg er de weubbes van!'
    Walibi Belgium mag wel opnieuw wat actiever worden op sociale media, da's waar, maar zo hyperactief en overdreven zenuwpezerig als bvb. die video's van Walibi Holland hoeft nu ook weer niet. Dan liever van die oergezellige nostalgische video's waarvan ik zeker weet dat Walibi Belgium er genoeg van heeft in zijn rijk gevulde archief.

  19. #39

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Ik heb gisteren tijdens de DJ Livestream een aantal mooie beelden gezien van de bouwwerf van de megacoaster.
    Op sommige plaatsen lijkt de fundering er al te liggen zoals hier op de foto waar de non inverting cobra roll zou moeten komen.
    Naam:     Screenshot_20200521-112044__01.jpg
Bekeken:  2560
Groote:   565,7 KB

  20. #40

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Coronacrisis of niet, ze zitten niet stil in Wavre!

    Naam:     6CEDB29D-F98F-4008-B3D4-D59F4F39D67D.jpeg
Bekeken:  2487
Groote:   156,0 KB

    Naam:     871B0A33-6C13-456C-B060-869E65EE497A.jpeg
Bekeken:  1035
Groote:   33,1 KB

    Naam:     11A32815-B001-4C81-8A91-FA0CD404E8FB.jpeg
Bekeken:  2517
Groote:   193,8 KB

    Foto's van l'Avenir

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •