X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 395

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Ik vind het geluid ook opmerkelijk. Het begint inderdaad al vanaf de trein over de top gaat en nog niet versneld is, dus het is niet het "uit de ketting rijden", maar misschien zijn het anti rolback-ratels die ergens over moeten bovenaan de lift?

    Ik zou het toch sterk vinden als het de bedoeling is, gezien de moeite die ze al doen om lawaai te beperken voor de buren... En het klinkt echt als metaal dat op metaal botst.

    Maar inderdaad, gezien Walibi het in hun eigen video ook heeft laten staan zal het wel niets ergs zijn zeker? Doet men trouwens geen pull-throughs op megacoasters, of is dat alleen als er veel theming is? Ik kan mij voorstellen dat dat een hoop werk is met zo'n baan. Maar dan hadden ze dit wel kunnen opmerken alvorens de trein op snelheid door de baan te jagen.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Maar inderdaad, gezien Walibi het in hun eigen video ook heeft laten staan zal het wel niets ergs zijn zeker? Doet men trouwens geen pull-throughs op megacoasters, of is dat alleen als er veel theming is? Ik kan mij voorstellen dat dat een hoop werk is met zo'n baan. Maar dan hadden ze dit wel kunnen opmerken alvorens de trein op snelheid door de baan te jagen.
    Pullthrough is al gebeurt enkele weken terug.

    Voor de koude omstandigheden momenteel lijkt de baan net best goed snelheid te halen, zeker voor een eerste test run. Het delen van de beelden is ook HLN niet ontgaan, en dat is dan weer de mensen niet ontgaan. Lang geleden een HLN post te zien met + 2.000 reacties zonder gezeik (behalve iemand die het jammer vindt dat het Intamin is wegens angst voor downtime ...).

    Walibi gaat (buiten corona gerekend) een topjaar tegemoet als dit blijft lopen zoals het nu gaat.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Lang geleden een HLN post te zien met + 2.000 reacties zonder gezeik
    Hier moest ik eigenlijk best wel om lachen

    Vraagje tussendoor: Rondom de metalen stangen van de beugels zit iets geels, weet iemand waarvoor dat dient? Ik neem aan dat dit verwijderd wordt voor de opening.
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •