X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 11 van de 11
  1. #1

    [Legoland waterpark] 2020

    In Itali? gaat Legoland een waterpark bouwen in Gardaland Resort. Het gaat om het eerste waterpark van legoland in Europa.... Legoland heeft al twee waterparken gebouwd, eerste in de US en eentje in Dubai

    Meer info: https://www.thesun.co.uk/travel/9460...nd-water-park/

    We, Europeanen, worden wel verwent door waterparken vind ik... Ofniet?

    ??n ding begrijp ik niet: Heeft Gardaland al geen waterpark onder zijn hoede?

  2. #2

    Re: [Legoland waterpark] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    ??n ding begrijp ik niet: Heeft Gardaland al geen waterpark onder zijn hoede?
    Bedoel je het nabijgelegen Aqua Paradise Park (Canevaworld)?

  3. #3

    Re: [Legoland waterpark] 2020

    Neen, das van movielandpark dat waterpark

    Cavena Aquapark heet het. Ligt aan milaan. Is een deel van het gardaland Resort... Ik wist dat ook niet dat gardaland een waterpark had. ik heb het gelezen wanneer ik naar info zocht over Legoland waterpark

    https://www.rides.nl/dagattracties/g...waterpark.html

  4. #4

    Re: [Legoland waterpark] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Cavena Aquapark heet het. Ligt aan milaan. Is een deel van het gardaland Resort... Ik wist dat ook niet dat gardaland een waterpark had. ik heb het gelezen wanneer ik naar info zocht over Legoland waterpark

    https://www.rides.nl/dagattracties/g...waterpark.html
    Dat is Acquatica. Volgens wat ik kan vinden werd het in 2007 gekocht door Merlin en onder de vlag van Gardaland gebracht. In 2015 werd het echter weer verkocht. Momenteel heet het Acquatica Park: www.acquaticapark.it

  5. #5

    Re: [Legoland waterpark] 2020

    Ik denk dat de namen niet echt kloppen... op Rides.nl

    Sorry voor het misverstand...

    maar bedankt voor de info.

  6. #6

    Re: [Legoland waterpark] 2020

    Tsja.. de namen lijken ook nogal op elkaar natuurlijk.

    Dat aquapark van Merlin heb ik nooit gekend. Vreemd dat ze dat weg doen en nu een eigen park uit de grond gaan stampen. Het park zag er niet slecht uit en leek me toch wel prima in een lego-thema te steken.


    Overigens ben ik wel erg sceptisch over dit project. Het lego thema betekent in veel gevallen helaas dat er enkel wat matige attracties worden gezet en het park schandalig duur is voor wat het biedt. Het park draait vaak niet op aanbod of kwaliteit, maar puur op IP.

  7. #7

    Re: [Legoland waterpark] 2020

    Goh, vreemd dat ze het verkocht hebben vind ik het niet. Milaan ligt toch al heel erg ver van het Gardameer. Bovendien had Merlin ook geen aparte waterparken in portefeuille, dus wellicht een vreemde eend in de bijt waar ze liever niet verder mee wilden gaan.

    Nu de groep in nieuwe handen is, merk je snel dat ze Lego naar voren willen schuiven. Op zich lijkt me dit een goede zet, maar vraag is alleen of Gardaland dan binnenkort ook geen Legoland zal worden op termijn.

  8. #8

    Re: [Legoland waterpark] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Nu de groep in nieuwe handen is, merk je snel dat ze Lego naar voren willen schuiven. Op zich lijkt me dit een goede zet, maar vraag is alleen of Gardaland dan binnenkort ook geen Legoland zal worden op termijn.
    Nou.. zo'n project plan je niet in die maand dat Lego de groep heeft over gekocht. Nu kan ik me voorstellen dat de ondehandelingen voor de koop ook al een jaar lopen, maar een beetje project gaat 4-5 jaar plannen aan vooraf. Misschien hier wat minder omdat ze veel kunnen copy-pasten, maar dan nog ga je dat niet redden op de korte termijn dat de Lego Groep bezig is met de overname van Merlin.

  9. #9

    Re: [Legoland waterpark] 2020

    Weet ik wel, maar ik denk dat een aantal plannen nu in een stroomversnelling gekomen zijn. Misschien zorgden deze plannen er al voor dat de familie zelf besliste om weer meer controle te houden over het geheel.

  10. #10

    Re: [Legoland waterpark] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Weet ik wel, maar ik denk dat een aantal plannen nu in een stroomversnelling gekomen zijn. Misschien zorgden deze plannen er al voor dat de familie zelf besliste om weer meer controle te houden over het geheel.
    Ze hebben aangegeven dat ze niets gaan veranderen in beleid en management. Dus ik denk het niet. Maar dat zeggen bedrijven natuurlijk wel vaker en uiteindelijk komen die veranderingen toch wel. Duurt alleen wat langer. Hopelijk dat we over een jaar of 2-3 positieve veranderingen in het beleid van Merlin zien.

  11. #11

    Re: [Legoland waterpark] 2020

    Door de huidige pandemie zal de opening van het waterpark verschoven worden naar 2021.
    Bron: starparc.be

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •