X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 58 van de 58
  1. #41

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Het ziet er misschien op het eerste zicht gelijkaardig uit, maar de manier waarop de "auto's" rijden is toch heel verschillend. Volgens mij kunnen we dit wat aanschouwen als een geëvolueerde versie van Test Track (en later Journey to the Center of the Earth en Radiator Springs Racers).
    Simpel gezegd denk ik dat je bij de Duel Power Coaster de track wat los moet zien van de voertuigen: een coaster met daarop een individueel beweegbaar voertuig. Wat bij Test Track niet mogelijk is, daar dient de track eerder als guide rail, en ben je beperkt in de bewegingen van het voertuig.

    Maar ik ben zeker ook benieuwd om hier meer over te weten te komen!
    Laatst gewijzigd door Rein; 24-02-21 om 10:30.

  2. #42

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Het systeem lijkt een soort van combinatie tussen Escape from Gringott's in Universal Orlando (beweegbaar platform op rails) en de afwerking/overdekking van Test Track/Radiator Springs Racers.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  3. #43

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Test Track is wat mij betreft een snellere en ge-upgrade versie van de bekende old-Timers.. Auto's die via geleiderails een parcours afleggen.. al den niet met hobbels en dergelijke er in.

    Dit lijkt me nog het meeste op die robotarm-achtbaan (waarvan er nu eentje in aanbouw is in China), maar dan met een stuk "Asfalt" ertussen zodat je de techniek er onder niet ziet. De auto kan in theorie immerse (vrijwel) alle bewegingen maken die zo'n robotarm ook kan.

  4. #44

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Er is een eerste attractie verschenen op hun website: Mad Ramp Peak - Full Throttle Racing. Hopelijk volgt de rest snel...
    https://www.gentingskyworlds.com/world/eagle-mountain

    Naam:     mad-ramp-peak.jpg
Bekeken:  909
Groote:   55,0 KB

    Naam:     coaster.jpg
Bekeken:  962
Groote:   763,7 KB

  5. #45

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Die foto zie ik op de site niet, maar vind het er wel héél cool uit zien zo.

  6. #46

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Die foto zie ik op de site niet, maar vind het er wel héél cool uit zien zo.
    Hij staat in het groot op de gelinkte pagina

    Naam:     printscreen.jpg
Bekeken:  998
Groote:   525,4 KB

  7. #47

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Dit ziet er inderdaad echt héél hard de moeite uit!

  8. #48

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Ik hoop dat het in Oktober lukt om dit park eindelijk te bezoeken.

  9. #49

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Ondertussen werden er nog enkele attracties op de website geplaatst: https://www.gentingskyworlds.com/
    Er gaan dus nog vele IP's blijven, zoals Night at the Museum, Planet of the Apes, Rio en Independence Day.

  10. #50

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Ik ging eens kijken bij Themeparx en er zijn nog leuke foto's van dat speelgoed ginder:

    Naam:     genting-skyworlds-formerly-fox-world-malaysia-96606900.jpg
Bekeken:  838
Groote:   250,4 KB

    Naam:     genting-skyworlds-formerly-fox-world-malaysia-61553600.jpg
Bekeken:  788
Groote:   341,5 KB

    Naam:     genting-skyworlds-formerly-fox-world-malaysia-85047000.jpg
Bekeken:  843
Groote:   416,9 KB

    Naam:     genting-skyworlds-formerly-fox-world-malaysia-64999200.jpg
Bekeken:  835
Groote:   421,2 KB

    Naam:     genting-skyworlds-formerly-fox-world-malaysia-09935300.jpg
Bekeken:  820
Groote:   328,2 KB

  11. #51

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Inderdaad eens verrassende andere foto's dan precies dezelfde foto's die er meestal op staan. Ik vermoed dat ze van Greg Pearn komen, die toch af en toe wel graag zijn park doet showen.. en dat mag ook wel. Vooral die "mainstreet" op de laatste foto ziet er fantastisch uit.

    Ben trouwens ook wel benieuwd naar die Ice Age Coaster. Die layout ziet er toch wel apart uit.

  12. #52

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Prachtige foto's! Ik moet wel zeggen dat het park, afhankelijk van foto tot foto, soms het niveau van Disney/Universal lijkt te halen, maar soms toch ook een stuk goedkoper oogt. Benieuwd hoe het er uit ziet als je er in rondwandelt.

  13. #53

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Er blijkt nog heel veel werk te zijn aan de SFX coaster. Nu begrijp ik waarom de opening ervan zeker niet voor 2023 zal zijn:

    Naam:     alien.png
Bekeken:  576
Groote:   925,1 KB
    Bron

  14. #54

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Binnen zijn ze dus eigenlijk nog maar net begonnen. Op zich begrijpelijk dat ze het buitengedeelte gezet hebben, zodat ze straks niet meer door het park hoeven met de delen. Maar wel jammer, want nu kijken bezoekers dus nog vrij lang tegen een baan aan die niet af is.

  15. #55

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik hoop dat het in Oktober lukt om dit park eindelijk te bezoeken.
    Volgens Blooloop is de opening opnieuw verplaatst. Door een derde lockdown in Maleisië van 3 maanden (gestart op 1 juni) zal de opening nu voorzien zijn voor december 2021.

  16. #56

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Volgens Blooloop is de opening opnieuw verplaatst. Door een derde lockdown in Maleisië van 3 maanden (gestart op 1 juni) zal de opening nu voorzien zijn voor december 2021.
    *facepalm*

    Nouja.. goed. Het gaat inderdaad momenteel niet heel goed in Maleisië en hun vaccinatieprogramma nogal traag (hun doel is pas om in mei 2022 klaar te zijn). Dus nog verder uitstel zou me ook niet verbazen. Hopelijk kunnen ze dan wel meteen een groter deel van het park openen.

  17. #57

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Inmiddels is het park geopend voor publiek, al zijn nog niet alle attracties open en zou de Officiele opening pas in juni komen.

    Ook de website https://www.gentingskyworlds.com/ zijn al meer foto's van attracties toegevoegd.



    Er staat ook een sfeervideo van een bezoek online, al is daar nog relatief weinig op te zien:


  18. #58

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Een foto van een voertuig zegt natuurlijk weinig, maar toch ziet die Ice Age darkride er mij meteen leuk uit!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •